۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۲۰:۱۴

یک مقام مسئول در شرکت ساخت زیربناهای کشور:

سامانه الکترونیکی صورت وضعیت‌ پروژه‌های راهسازی راه‌اندازی شد

سامانه الکترونیکی صورت وضعیت‌ پروژه‌های راهسازی راه‌اندازی شد

 سامانه الکترونیکی صورت وضعیت‌ها راه‌اندازی شد و از اواخرآذر ماه تمام صورت وضعیت‌ قراردادهای جاری از طریق این سامانه ارسال و رسیدگی شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، سعید پیروزفر سرپرست دفتر مدیریت پروژه‌های این شرکت از برگزاری اولین جلسه آموزشی سامانه الکترونیکی صورت وضعیت‌ها (پی وب) خبرداد و گفت:‌ این جلسه با محوریت دفتر مدیریت پروژه‌ها و با حضور مدیران و مجریان معاونت آزادراه‌ها، شرکت‌های سرمایه‌گذار، پیمانکاران و مشاوران برگزار شد و بخش‌های مختلف این سامانه با بررسی امکانات و بخش های مختلف آن به نمایش درآمد.

وی افزود:‌ براساس قانون برنامه ششم توسعه، دستگاه‌های اجرایی کشور موظف هستند تا برنامه‌ها و اهداف خود را همسو با شاخص‌های توسعه دولت الکترونیک اجرا کنند و در همین راستا سامانه الکترونیکی صورت وضعیت‌ها در دسترس خواهد بود تا ضمن رعایت حقوق شهروندی پیمانکاران و مشاوران، بانک اطلاعاتی متمرکزی از پروژه‌ها ایجاد شود و از حضور فیزیکی و اتلاف وقت و انرژی نیز جلوگیری به عمل آید.

سرپرست دفتر مدیریت پروژه‌ها با بررسی شرایط عملیاتی شدن این سامانه با توجه به تجربیات سال‌های قبل تاکید کرد: در سنوات گذشته با پایلوت کردن چند قرارداد از حوزه‌های راه، آزادراه و راه‌آهن و بررسی نرم‌افزارهای برتر در این حوزه و انتخاب بهترین گزینه‌ها، این سامانه راه‌اندازی  و در دسترس قرار گرفت.

پیروزفر در ادامه اعلام کرد: ‌بر این اساس ظرف مدت یک هفته کلیه فرآیندها برای هر قرارداد تهیه می‌شود و از اواخر آذرماه سالجاری مقرر است کلیه صورت وضعیت‌ قراردادهای جاری از طریق سامانه «پی وب» ارسال شود.

کد خبر 4464193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha