۵ آذر ۱۳۹۷، ۰:۱۰

استاندار بوشهر:

۲۰۰۰ واحد مسکن برای مددجویان روستایی استان بوشهر احداث می‌شود

۲۰۰۰ واحد مسکن برای مددجویان روستایی استان بوشهر احداث می‌شود

بوشهر - استاندار بوشهر از تامین هزار فقره جهیزیه برای مددجویان استان خبر داد و گفت: دو هزار واحد مسکن برای مددجویان روستایی استان بوشهر احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر یکشنبه در مراسم ازدواج آسان و اهدای هزار جهیزیه به جوانان تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: دو اتفاق بزرگ را امروز به مناسبت میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع) در استان بوشهر شاهد بودیم.

وی با اشاره به آغاز ساخت هزار واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد خاطرنشان کرد: این واحدهای مسکونی با همکاری کمیته امداد و استانداری بوشهر احداث می‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی احداث این هزار واحد مسکونی در روستاهای استان، بیان کرد: عملیات احداث هزار واحد مسکونی دیگر نیز در استان بوشهر پیش از این آغاز شده بود.

وی تصریح کرد: با تکمیل مراحل ساخت این دو هزار واحد مسکونی، مشکل مسکن مددجویان بوشهری حل می‌شود و هیچ مددجوی روستایی استان بوشهر بی‌مسکن نخواهد بود.

گراوند با اشاره به تامین هزار مورد جهیزیه برای نوعروسان نیازمند استان بوشهر، بیان کرد: در سال جاری هزار فقره جهیزیه نوعروسان مددجوی کمیته امداد استان بوشهر تامین و واگذار خواهد شد.

وی با اشاره به همکاری نیکوکاران در تامین جهیزیه مورد نیاز مددجویان استان بوشهر اضافه کرد: خیران و نیکوکاران در برطرف کردن مشکلات نیازمندان و مددجویان کمیته امداد نقش بسیار مهمی دارند.

کد خبر 4467868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha