۱۱ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۵۷

استاندار کردستان:

امنیت بزرگترین هدیه نیروی انتظامی به مردم کردستان است

امنیت بزرگترین هدیه نیروی انتظامی به مردم کردستان است

سنندج - استاندار کردستان گفت: امروز به همت و غیرت نیروهای انتظامی امنیت به عنوان بزرگترین هدیه برای مردم کردستان برقرار است.

به گزارش خبرنگار مهر, بهمن مرادنیا ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان اظهارداشت: اقتدار نیروهای انتظامی در منطقه کردستان دشمنان نظام را ناامید کرده و مردم در این منطقه احساس ارامش و امنیت کامل دارند.

وی افزود: امیدواریم این اقتدار همچنان در بین نیروهای انتظامی برقرار باشد تا مردم بیش از گذشته احساس امنیت و ارامش داشته باشند.

استاندار کردستان در ادامه سخنان خود به دوران خدمت سردار خرم نیا به عنوان فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان اشاره کرد و ادامه داد: وی همیشه در اتفاقات و مشکلاتی که در حوزه امنیتی در کردستان پیش می امد نفر اول بوده و مخالف هرگونه حرکت خشن بوده است.

مرادنیا یاداور شد: خدماتی که در طول این چند سال گذشته در استان کردستان در حوزه ایجاد امنیت و آرامش در جامعه صورت گرفته بی نظیر بوده است.

وی در پایان سخنان خود بیان کرد: سردار خرم نیا همواره در مباحث اقتصادی نیز به عنوان یک مشاور در کنار دولت حضور مستمر داشت چرا که معتقد بود بهبود وضعیت اقتصادی می تواند امنیت در منطقه را حفظ کند.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات چندین ساله سردار مسعود خرم نیا تجلیل و سردار علی آزادی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی استان کردستان معرفی شد.

کد خبر 4473704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha