۱۳ آذر ۱۳۹۷، ۱۸:۰۰

معاون فنی اداره کل راهداری گلستان خبر داد:

توسعه سامانه‌های هوشمند جاده‌ای گلستان

توسعه سامانه‌های هوشمند جاده‌ای گلستان

گرگان- معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از توسعه سامانه های هوشمند جاده ای در گلستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، علی زینلی اظهار کرد: با فراهم شدن زمینه استفاده بلاعوض از بسترهای مخابراتی شرکت ارتباطات زیرساخت استان، توسعه سامانه های هوشمند جاده ای اداره مدیریت راه های استان افزایش یافت.

وی گفت: افزایش تعداد و سرعت دریافت و ارسال اطلاعات سامانه های نظارت تصویری، کنترل سرعت و ثبت تخلف، سامانه های توزین، سامانه ۱۴۱ و همچنین دسترسی به سامانه های نظارت تصویری استان های همجوار و از همه مهم تر، کاهش هزینه های اداره کل از مزایای استفاده از بسترهای شرکت ارتباطات زیرساخت است.

به گفته وی، امضای تفاهم نامه استفاده بلاعوض از بسترهای شرکت ارتباطات زیرساخت در سال ۹۴ فی مابین وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با نمایندگی و بهره‌برداری اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شرکت ارتباطات زیرساخت در استان، امکان مخابراتی کردن و استفاده از فیبرهای نوری مرکز را، فراهم کرد و با پیگیری اداره کل طی این سال ها، موفق به اجرای آن در سال جاری شدیم.

زینلی افزود: پیش از اجرای این بستر، انتقال اطلاعات مرکز مدیریت راه ها به سراسر کشور از طریق شبکه اینترانت و در قالب ۱۰ تا ۱۴ مگابایت صورت می گرفت و اما اکنون با ایجاد این بستر به ۱۰۰ مگابایت رسید.

کد خبر 4476223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha