۲۲ آذر ۱۳۹۷، ۱۹:۲۸

استاندار ایلام خبر داد:

تصویب ۱۹ مصوبه برای توسعه میمه و زرین آباد

تصویب ۱۹ مصوبه برای توسعه میمه و زرین آباد

ایلام - استاندار ایلام از تصویب ۱۹ مصوبه برای توسعه میمه و زرین آباد از توابع شهرستان دهلران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی عصر پنجشنبه در پایان سفر  به دو شهر میمه و زرین آباد از توابع شهرستان دهلران اظهار داشت:  این سفر ۱۹ مصوبه در پی داشت که بطور خلاصه در حوزه های آب شرب شهری و روستایی، گازرسانی، تامین آب شرب عشایر، ایجاد ساختمان بخشداری میمه، توسعه طرح پهله و پرچینه، اختصاص آمبولانس و تجهیزات پزشکی به پهله، ثبت گردشگری میمه، ایجاد واحدهای مسکونی محرومین و احداث کارخانه آب معدنی میمه اتخاذ شد که شرح آنها به زودی اعلام می شود.

وی در ادامه به کارهای بزرگی که در دهلران در دست اقدام است اشاره کرد و گفت: در دهلران کارهای بزرگی انجام شده است و این نتیجه هم افزایی همه است.

سلیمانی دشتکی در ادامه گفت: این دو سه سال با همت همه شما مردم و مسئولان پتروشیمی و NGL دهلران بعد از سال ها راه افتاده است.

وی در ادامه از یک دستاورد بزرگ دیگر در دهلران خبر داد و گفت: هفته گذشته در کمسیون انرژی مجلس مصوب شد که نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی سیکل ترکیبی در دهلران ایجاد شود.

استاندار ایلام سپس به پروژه جاده مهران-دهلران- اندیمشک اشاره کرد و گفت: با رایزنی های گسترده موفق شدیم که مجوز ماده ۵۶ از طرف دولت برای این پروژه مهم صادر شود تا ضمن ورود بخش خصوصی به موضوع، دولت پول و سود آن را تضمین کند.

کد خبر 4484395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha