۱۲ دی ۱۳۹۷، ۱۷:۲۹

معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

توزیع گوشت گوسفندی گرم به قیمت۳۷۰۰۰تومان/پلمپ دائم باتخلف درتوزیع

توزیع گوشت گوسفندی گرم به قیمت۳۷۰۰۰تومان/پلمپ دائم باتخلف درتوزیع

یاسوج- معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اولین محموله گوشت گرم به میزان چهار تن گوشت گوسفندی گرم خارجی دربازار یاسوج توزیع شدو این گوشت باید به دست مردم برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر گوهرگانی بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از محلهای توزیع گوشت در یاسوج افزود: این امر پس از آن انجام شد که قصابان حاضر به فروش گوشت به قیمت مصوب ۵۴ هزار تومان نشدند.

گوهرگانی اظهار داشت: قیمت بسیار بالا و روند رو به افزایش قیمت گوشت قرمز در این استان نارضایتیهای زیادی به وجود آورده و ما برای تعدیل بازار اقدام به واردات گوشت قرمز گرم کردیم.

وی با بیان اینکه این روند ادامه خواهد داشت، افزود: آنچه در این راستا بسیار مهم بوده این امر است که این گوشت به دست مردم و مصرف‌کنندگان واقعی برسد و در این راستا نظارت مطلوب صنعت، معدن و تجارت بسیار ضروری است.

گوهرگانی تصریح کرد: اگر در توزیع این محموله به خوبی عمل شود، هر هفته این گوشت با کیفیت و با قیمت مناسب بین مردم توزیع می‌شود.

وی افزود: قیمت بالای ۵۴ هزار تومان برای گوشت قرمز در استان حباب کاذب است و گوشت قرمز گرم با کیفیت بره از هزاران کیلومتر دورتر با قیمت ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسد. گ

گوهرگانی تصریح کرد: متاسفانه عوامل دست‌اندرکار گوشت در این استان تولیدکننده دام، حاضر نیستند آن را به قیمت هر کیلوگرم ۵۴ هزار تومان به فروش برسانند.

وی تاکید کرد: چنانچه در توزیع این گوشت، تخلفی انجام شود علاوه بر جریمه مالی قصابی متخلف پلمب و برای همیشه تعطیل می شود و دیگر اجازه کار نخواهد داشت و قصابانی که از سوی سازمان صمت معرفی شدند باید نهایت تلاش خود را انجام دهند که این گوشت به دست مردم برسد و انحرافی در آن نباشد.

گوهرگانی افزود: چنانچه موردی از توزیع و تحویل این گوشت به دیگر قصابان، رستورانها و یا عواملی که موجب انحراف توزیع می‌شوند، مشاهده شود، پلمپ قصابی و باطل شدن جواز کار برای همیشه را به دنبال دارد.

کد خبر 4502737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha