۱۶ دی ۱۳۹۷، ۱۸:۴۴

با انتشار پیامی مشترک؛

امام‌جمعه‌واستاندار اردبیل ارتحال آیت‌الله سیدحاتمی راتسلیت گفتند

امام‌جمعه‌واستاندار اردبیل ارتحال آیت‌الله سیدحاتمی راتسلیت گفتند

اردبیل - نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل با انتشار پیامی مشترک ارتحال عالم ربانی آیت‌الله سید ابراهیم سیدحاتمی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی درگذشت نماینده سابق مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله سید حسن عاملی امام جمعه اردبیل و اکبر بهنام‌جو استاندار اردبیل پیام تسلیت مشترکی را منتشر کردند.

در این پیام آمده است: «ارتحال عالم ربانی، حضرت آیت اللّه حاج سید ابراهیم سیدحاتمی، عضو سابق مجلس خبرگان رهبری و امین مردم فهیم و ولایی دارالارشاد اردبیل که پس از سال‌ها تلاش ارزنده در کسوت روحانیت و خدمت به این مرزوبوم الهی، جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیدار معبودش شتافت موجب تاثر و تالم قلبی گردید.

آن عزیز سفر کرده به دیار حق  که عمر با برکت خود را در راه تحصیل و تدریس علوم و معارف دینی و تربیت طلاب و شاگردانی مستعد سپری نمود، ازچهره‌های درخشان استان مقدس اردبیل بود که همواره برای رضایت خداوند، نشر آموزه‌های اسلامی و انقلابی، مصالح مردم و آینده منطقه و کشور کوشید و صالحات باقیات متعددی از خود به یادگار گذاشت.

اینجانبان، این ضایعه مولمه را به پیشگاه مقدس حضرت بقیه اللّه الاعظم «عج»، رهبر معظم انقلاب، مردم ولایی استان ، حوزه‌های علمیه و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده؛ از درگاه پروردگار متعال، برای آن فقید سعید  رحمت واسعه و علو درجات و برای خانواده‌های معزی و نیز شاگردان و مریدان حضرتش صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می‌کنیم».

کد خبر 4505741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha