۹ بهمن ۱۳۹۷، ۱۴:۲۶

نام گذاری آزمایشگاه‏ ها به نام برگزیدگان المپیاد دانش آموزی نانو

نام گذاری آزمایشگاه‏ ها به نام برگزیدگان المپیاد دانش آموزی نانو

ستاد توسعه فناوری نانو آزمایشگاههای نانو را به نام برگزیدگان المپیاد دانش آموزی نام گذاری می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد توسعه فناوری نانو، تاکنون آزمایشگاه های آموزشی فناوری نانوی زیادی در پژوهش‏ سراهای دانش ‏آموزی استان های کشور راه اندازی شده اند.

استان هرمزگان با در اختیار داشتن ۹ آزمایشگاه آموزشی و کسب رتبه‏ های برتر در رویدادهای دانش آموزی فناوری نانو، از استان ‏های پیش‏رو در عرصه نانو محسوب می‏ شود. به منظور قدردانی از برترین‏ های فناوری نانو و الگوسازی آنها در میان دانش‏ آموزان، دو آزمایشگاه نانو واقع در پژوهش ‏سراهای ناحیه ۱ و ۲ شهر بندرعباس به نام برگزیدگان دوره هشتم و نهم المپیاد نانو نام‏گذاری شد.

همچنین آزمایشگاه نانو در پژوهش‌سرای دانش‌آموزی ناحیه ۲ آموزش و پرورش که بندرعباس مستقر است در سال ۱۳۹۴ با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری، ستاد نانو و آموزش و پرورش استان هرمزگان افتتاح شده و به نام احمد سلیمی، مدال طلای هشتمین المپیاد نانو نام‌گذاری شده است.

از سوی دیگر آزمایشگاه نانو آموزش و پرورش ناحیه ۱ بندرعباس در پژوهش‌سرای دانش‌آموزی شهید اصغر قاسمی مستقر است که در سال ۱۳۹۴ با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری، ستاد نانو و آموزش و پرورش استان هرمزگان افتتاح شد. این آزمایشگاه به نام ابوالفضل باقرزاده، برنده مدال طلای نهمین المپیاد نانو نام‌گذاری شده است.

کد خبر 4527116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha