۱۴ بهمن ۱۳۹۷، ۹:۴۵

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران:

تلاش برای استحکام اقتصادی مهمترین معروف است

تلاش برای استحکام اقتصادی مهمترین معروف است

ساری - دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران، تلاش برای استحکام اقتصاد کشور را در همه جوانب از مهمترین معروف ها بیان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل صالحی صبح یکشنبه در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: تهاجم و زورآزمایی جبهه استکبار با انقلاب اسلامی در ماههای اخیر، نتیجه تحلیل غلط کسانی است که از درک حقانیت انقلاب و پایمردی ملت نجیب ایران اسلامی عاجزند.

وی گفت: یکی از موفقیت های ملت ایران، برملا کردن نیت شوم جبهه استکبار جهانی است. آنها در طول ۴ دهه گذشته دائماً تبلیغ می کردند که لیبرال دموکراسی غربی با اصل موجودیت ملت ایران مشکلی ندارد و مایل است با نظام جمهوری اسلامی کنار بیاید اما بالاخره مجبور شدند باطن واقعی خود را آشکار نموده و رو در رو وارد مبارزه شوند.

صالحی گفت: ترامپ و سردمداران رژیم آمریکا با اطمینان خاطر اعلان کردند ملت ایران چهل سالگی انقلاب خود را نخواهد دید اما به فضل الهی به این آرزوی شوم خود نرسیده و نخواهند رسید. این موفقیت بزرگ برای تزریق اعتماد به بدنه ملت وفادار و نجیب ایران اسلامی کافی است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: همیشه عده ای پیدا می شوند که برای سودجویی و منفعت طلبی خود حربه دشمنان را در جنگ اقتصادی اجرا می کنند؛ اختفاء، احتکار و گران فروشی خدمت مستقیم به اهداف دشمنان است، این فعالیت های اخلال آمیز در اقتصاد و معیشت مردم با هیچ منطقی سازگار نیست فلذا انتظار می رود هرکسی که دل در گرو انقلاب و خون های پاک شهیدان دارد نقش و سهم خویش را در تسهیل زندگی و تامین مایحتاج مردم ایفا کند.

صالحی در پایان گفت: امروز یکی از بزرگترین معروف ها تلاش برای استحکام اقتصاد کشور در همه جوانب و بزرگترین منکر، کمک به اهداف دشمنان در مسائل گوناگون بویژه مباحث اقتصادی است.این وظیفه اسلامی و تاریخی از هیچکس و در هیچ شرایطی ساقط شدنی نیست.

کد خبر 4531902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha