۱۶ بهمن ۱۳۹۷، ۱۳:۱۸

استاندار اردبیل:

جلسات مدیران بوی کار بدهد/چهاربانده شدن ۱۵۰کیلومتر از راه ها

جلسات مدیران بوی کار بدهد/چهاربانده شدن ۱۵۰کیلومتر از راه ها

اردبیل - استاندار اردبیل گفت: برگزاری جلسات مختلف مسئولان باید بوی کار داده و در راستای حل مشکلات جوانان و اقشار مختلف مردم با خروجی‌های مثبت همراه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنام‌جو پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: جلسات اقتصاد مقاومتی هر ۴۵ روز در شهرستان‌های مختلف استان برگزار شده که با اجرایی شدن و بررسی دقیق مصوبات می‌توان در راستای تحقق اهداف اشتغال‌آفرینی و اقتصاد مقاومتی موفق عمل کرد.

وی افزود: با تدوین چشم‌انداز افق ۱۴۰۰ و بازبینی عملکردهای گذشته می‌توان در حوزه‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال  به نتایج و دستاوردهای مثبتی دست یافت.

 استاندار اردبیل در خصوص بررسی وضعیت زیرساخت‌های ارتباطی استان اردبیل نیز یادآور شد: طبق آخرین برنامه‌ریزی‌های انجام یافته از ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی موجود در استان اردبیل ۱۵۰ کیلومتر چهاربانده خواهد شد.

بهنام‌جو به تلاش برای ارتقای وضعیت ایمنی و بهبود مسیرهای مواصلاتی استان اشاره کرد و افزود: از سوی نمایندگان و مسئولان حوزه راه تلاش‌های زیادی انجام پذیرفته تا منابع مالی مورد نیاز برای ارتقای وضعیت جاده‌های استان تامین شود.

به گفته وی تمامی تلاش‌های موجود در حوزه راهسازی در این مسیر خواهد بود تا طی افق چهار ساله تا ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های استان به راه‌های چهاربانده تبدیل شوند.

استاندار اردبیل یادآور شد: در حوزه حمل و نقل هوایی نیز طی توافقات اولیه با وزارت نفت سوخت‌رسانی به فرودگاه پارس‌آباد پیگیری خواهد شد و برای مطالعه این طرح اقدامات لازم در حال انجام است.

بهنام‌جو در پایان از قول‌ مساعد خریدار شرکت کشت و صنعت مغان برای اهتمام در راستای راه‌اندازی خط پروازی انتقال تولیدات شرکت کشت و صنعت مغان خبر داد.

کد خبر 4534387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha