۲۴ بهمن ۱۳۹۷، ۸:۳۰

نماینده شاهرود و میامی در مجلس:

۲۰ میلیارد تومان اعتبار به محور کلاته خیج-میامی اختصاص یافت

۲۰ میلیارد تومان اعتبار به محور کلاته خیج-میامی اختصاص یافت

شاهرود - نماینده شاهرود و میامی در مجلس گفت: باوجوداینکه محور کلاته خیج-میامی در زمره طرح‌های سفر دولت به استان نبود اما ۲۰ میلیارد تومان برای این طرح در نظر گرفته شد.

سید حسن حسینی شاهرودی در گفتگو با خبرنگار مهر پیرامون مطالبه مردمی در خصوص وضعیت محور کلاته خیج-میامی بابیان اینکه این جاده از قبل از انقلاب اسلامی تاکنون یک مطالبه عمومی و سال‌ها پیگیری و فاقد اعتبار بوده است، تأکید کرد: این محور یک مسیر استراتژیک محسوب می‌شود که هم مسیر زائران رضوی را کوتاه‌تر می‌کند و هم شهر کلاته‌خیج را از بن‌بست خارج می‌سازد.

وی افزود: در سفر رئیس‌جمهور پیشنهاد اجرای این طرح ارائه اما مورد موافقت واقع نگرفت و این طرح به دلیل اولویت پروژه‌های نیمه‌تمام اصلاً در پروژه‌ها گنجانده نشد.

افتتاح محور کلاته‌خیج-میامی در سال ۹۹

عضو خانه ملت گفت: محور کلاته خیج- میامی در حالی از گزینه‌های سفر رئیس‌جمهور حذف شد که سال گذشته سه میلیارد تومان اعتبار برای این جاده گذاشته‌شده بود و زیرسازی ۱۰ کیلومتر مسیر نیز انجام‌شده بود پس طرح نیمه تمام محسوب می‌شد اما متاسفانه کاری برای این پروژه انجام نشد.

حسینی شاهرودی بیان کرد: پس از سفر رئیس جمهور در نشستی با رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار و چند دستور خوب برای شهرستان شاهرود صادر شد که یکی از آن‌ها به محور کلاته خیج- میامی باز می‌گشت که ۲۰ میلیارد تومان برای آن تخصیص یافت.

وی افزود: امیدواریم در سال ۹۹ شاهد افتتاح مسیر کلاته‌خیج-جیلان-میامی باشیم تا رونق اقتصادی برای اهالی کلاته‌خیج به ارمغان آید.

کد خبر 4537941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha