۵ اسفند ۱۳۹۷، ۱۶:۲۳

در جلسه کمیسیون دائمی هیات امنا؛

ساختار سازمانی مراکز حراست و حقوقی دانشگاه آزاد تصویب شد

ساختار سازمانی مراکز حراست و حقوقی دانشگاه آزاد تصویب شد

نمودار سازمانی مرکز حراست و امور حقوقی و صیانت از دارایی‌های دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه امروز کمیسیون دائمی هیات امنا به ریاست دکتر طهرانچی بررسی و تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه کمیسیون دائمی هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی ظهر امروز ۵ اسفندماه به ریاست محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه در امور آموزش عالی و ساماندهی پژوهش های تحصیلات تکمیلی و سایر اعضا با دستور کار بررسی نمودار سازمانی ساختار جدید دانشگاه برگزار شد.

محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه گفت: ساختار جدید دانشگاه آزاد اسلامی به صورت کلان به تصویب هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی رسید. در جلسات کمیسیون دائمی هیات امنا لایه‌های سطح یک و دو نمودار سازمانی معاونت‌ها و مراکز سازمان مرکزی مورد بررسی قرار می‌گیرد تا با سرعت و دقت بیشتری ساختار جدید دانشگاه تعیین و تکلیف شود.

وی ادامه داد: در این نگاه که مبتنی بر شرح وظایف است، سطوح معاون، رئیس مرکز، معاونت‌ها و مدیریت‌های ذیل نمودار سازمانی بخش‌های مختلف بررسی شده و شرح وظایف معاونت و مراکز تفکیک، بازنویسی و هویت‌بخشی می‌شود.

در ادامه این جلسه ساختار جدید مراکز حراست و امور حقوقی و صیانت از دارایی‌ها پس از بررسی با اکثریت آرا مورد تصویب قرار گرفت.

کد خبر 4551240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha