۱ فروردین ۱۳۹۸، ۱۸:۵۸

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

مسئولان برای جبران خسارات سیل گلستان به صورت جدی پای کار بیایند

مسئولان برای جبران خسارات سیل گلستان به صورت جدی پای کار بیایند

گنبدکاووس- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مسئولان برای جبران خسارات سیل زدگان گلستان به صورت جدی پای کار بیایند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قمی، عصر پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: استان گلستان از چند جهت اهمیت دارد و امروز که به این منطقه آمدم از نزدیک شاهد ویژگی‌های خاص آن هستم.

وی با بیان اینکه اتفاق تلخی در این استان افتاده و باید برای خدمت به مردم بیشتر تلاش کنیم، افزود: بنده حقیر دست بوس همه خادمان مردم هستم و باید گزارش تحلیلی تهیه شود.

حجت الاسلام قمی ادامه داد: ممکن است در یک بحرانی مأمور شوم اما همه حوادث را نمی‌توان انتقال داد و برخی نکات از قلم می‌افتد اما تلاش می‌شود که همه نکات با یادداشت برداری و غیره ثبت و منتقل شود.

وی تصریح کرد: از بزرگواری مردم و کسانی که در این جلسه نقد می‌کردند می‌توان مشاهده کرد که آسیب‌های و خسارت بسیار مردم را اذیت کرده است.

حجت الاسلام قمی از لطف و ارادت مردم قدردانی کرد و گفت: گروه‌های مردمی و سمن‌ها باید بیش از گذشته مسکن آلام روحی مردم این منطقه شوند تا مردم به آرامش برسند.

وی تأکید کرد: مسئولان هم باید به صورت جدی پای کار بیایند و باعث دلگرمی مردم صبور این منطقه شوند.

حجت الاسلام قمی گفت: روحانیون هم باید تلاش جدی تری برای کمک رسانی به مردم این منطقه داشته باشند و نقش آنها از این پس پررنگ‌تر است.

وی اظهار کرد: حوادث درس خوبی به ما می‌دهد و ما در طی سال‌های مختلف یاد گرفتیم که یاریگر همدیگر بوده و دیگران را حمایت کنیم.

حجت الاسلام قمی بیان کرد: باید یک کار رسانه‌ای خوب که به مرم حس و حال خوب دهد و آنها را دلگرم کند، انجام شود.

وی تأکید کرد: باید راه ارتباطی برای جمع آوری کمک‌های مردمی ایجاد شده زیرا بسیاری می‌پرسند که چگونه می‌توان به سیل زدگان کمک کرد.

حجت الاسلام قمی با یبان اینکه اتفاقی افتاده و باید از آن درس بگیریم تا دیگر این حوادث را کمتر شاهد باشیم، گفت: بنده پیگیر این امور هستم اما پیگیری اصلی با مسئولان استانی است.

کد خبر 4573365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha