۲۱ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۰۲

مدیر شرکت توزیع برق بروجرد:

طلب ۵ میلیاردی شبکه برق از مشترکین بخش اشترینان

طلب ۵ میلیاردی شبکه برق از مشترکین بخش اشترینان

بروجرد- مدیر شرکت توزیع برق بروجرد از طلب ۵ میلیارد تومانی از مشترکین برق بخش اشترینان خبر داد و گفت: آمادگی تقسیط بدهی مشترکین برای تسهیل در پرداخت را داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی خسروی ظهر چهارشنبه در شورای اداری اشترینان که در محل بخشداری اشترینان برگزار شد، با بیان اینکه در بخش اشترینان ۱۲ هزار اشتراک وجود دارد، اظهار داشت: در حال حاضر ۲۳۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۱۳۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف در اشترینان اجرا شده که به کابل خود نگه دار تبدیل شده است.

وی افزود: تعداد ۱۸۴ دستگاه پست هوایی و زمینی در بخش اشترینان مستقر است که این تعداد برق ۱۲ هزار مشترک اشترینانی را تأمین می‌کند.

مدیر شرکت توزیع برق بروجرد تصریح کرد: ۳۵ روستا در بخش اشترینان وجود دارد و هیچ روستای بدون برقی نداریم و همه از نعمت برق برخوردارند.

خسروی ادامه داد: در سال گذشته تعداد ۵۰۰ دستگاه چراغ در سطح روستاها و شهر اشترینان نصب و تعداد هزار و ۲۰۰ چراغ را بهینه سازی کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه ۵ میلیارد تومان از مشترکین بخش اشترینان طلب داریم، تاکید کرد: حاضر هستیم با مشترکین همکاری لازم را داشته باشیم و به طور قسطی بدهی خود را پرداخت کنند.

به گفته وی، وجود انشعاب‌های غیرمجاز در سطح بخش اشترینان مشکل اساسی شبکه توزیع برق شهرستان بروجرد است که انتظار می‌رود این معضل با مشارکت مردم و رعایت حق شهروندی هرچه سریع‌تر حل شود.

مدیر شبکه توزیع برق بروجرد با اشاره به سیل اخیر گفت: در سیلاب اخیر شهرستان بروجرد جابجایی ۹ کیلومتر شبکه فشار متوسط در کنار رودخانه روستای کرکیخان را داشتیم که انجام شد.

کد خبر 4587034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha