۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۷:۰۵

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

نبود مدیریت واحد باعث بروز مشکلات زیرساختی در آبشار یاسوج شده است

نبود مدیریت واحد باعث بروز مشکلات زیرساختی در آبشار یاسوج شده است

یاسوج- معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویواحمد گفت: عدم مدیریت واحد بروز مشکلات زیرساختی و توسعه‌ای در آبشار یاسوج را رقم زده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیز فیلی بعد از ظهر دوشنبه در بازدید از آبشار یاسوج، افزود: آبشار یاسوج یکی از مهمترین جاذبه‌های گردشگری استان است و عدم مدیریت واحد و ایجاد زیرساخت‌های متعدد، مشکلاتی را در آبشار یاسوج به وجود آورده است.

فیلی با تاکید بر ساماندهی آبشار یاسوج، تصریح کرد: در قالب یک طرح ساماندهی آبشار یاسوج توسط شهرداری ارائه و در کارگروه مربوطه اقدامات بعدی عملیاتی خواهد شد.

فیلی با بیان اینکه ساماندهی اصولی آبشار یاسوج بر اساس برنامه زمان بندی شده اجرایی می‌شود، عنوان داشت: تهیه یک طرح واقع گرایانه و قابل اجرا در ساماندهی آبشار یاسوج مورد تاکید است.

وی افزود: شهرداری یاسوج موظف به تدوین طرح تا پایان خرداد ماه است.

فیلی با اشاره به وضعیت مسیل ها و کانال‌های موجود در آبشار یاسوج ساماندهی این مهم را نیز ضروری دانست.

معاون عمرانی استاندار گفت: باید معبر ورودی از امام زاده عبدالله (ع) اجرایی و در مناطق جلوتر نیز ساماندهی را داشته باشیم.

فیلی با اشاره به شروع برنامه ساماندهی از اردوگاه فرهنگی آموزش و پرورش استان و بخش دولتی ابراز داشت: باید از بخش خصوصی نیز طی جلسه‌ای دعوت به همکاری شود و در صورت عدم همکاری اقدامات لازم مطابق قانون اجرایی شود.

کد خبر 4597412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha