۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱:۰۲

برگزیدگان جشنواره سراسری تلخند در زنجان معرفی شدند

 برگزیدگان جشنواره سراسری تلخند در زنجان معرفی شدند

زنجان- نفرات برگزیده سومین جشنواره سراسری طنز دانشجویی تلخند شامگاه دوشنبه معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اختتامیه سومین جشنواره سراسری طنز دانشجویی تلخند با معرفی نفرات برگزیده در بخش‌های مختلف که به میزبانی سالن همایش‌های بین‌المللی غدیر دانشگاه زنجان برگزار شد، به کار خود پایان داد.

در این دوره از جشنواره که با حضور شاعران ملی و دانشجویان طنزپرداز از سراسر کشور برگزار شد، ۱۲ دانشجوی طنزپرداز با کسب بیشترین امتیاز از سوی داوران جشنواره، حائز رتبه برتر شده و عناوین اول تا سوم را با دریافت لوح تقدیر و جوایز نقدی از آن خود کردند.

در بخش شعر با موضوع آزاد این جشنواره که به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی زنجان برگزار شد، محمدجواد الهی‌پور از دانشگاه قم عنوان نخست را از آن خود کرد، حسن رحمانی‌نکو از دانشگاه شهاب دانش قم در جایگاه دوم ایستاد و عنوان سومی این بخش نیز به محمدرضا شکیبایی‌زارع از دانشگاه دولتی اردکان یزد رسید.

در بخش نثر با موضوع آزاد این دوره از جشنواره سراسری طنز دانشجویی تلخند در زنجان نیز فرزانه حسنی‌راد از دانشگاه فردوسی مشهد به مقام اول دست یافت، امیرحسین دولتی از دانشگاه علوم‌پزشکی قزوین حائز رتبه دوم در این بخش شد و جایگاه سوم نیز با نظر داوران جشنواره در اختیار امیر ولی‌زاده از دانشگاه زنجان قرار گرفت.

در بخش شعر با موضوع زندگی دانشجویی نیز داوران جشنواره در تعیین رتبه اول به اتفاق نظر نرسیدند، به همین خاطر حسین مسیبی از دانشگاه تربیت مدرس عنوان دوم را به دست آورد و در این بخش دو نفر به نام‌های رضا زارعی از دانشگاه شیراز و فرهاد موحدی از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران حائز رتبه سوم شدند.

این جشنواره در بخش نثر با موضوع زندگی دانشجویی نیز دنبال شد که طی آن، علیرضا کبیری از حوزه علمیه قم مقام دوم را به دست آورد و بابک ثبوتی از دانشگاه تربیت مدرس به همراه امیر بیوسه از دانشگاه کردستان مقام سوم را از آن خود کردند.

گفتنی است، در سومین جشنواره سراسری طنز دانشجویی تلخند ۱۳۴۵ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود.

سومین جشنواره سراسری طنز دانشجویی «تلخند» به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی زنجان و با مشارکت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، دفتر طنز حوزه هنری، حوزه هنری زنجان، دانشگاه زنجان، دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار شد.

کد خبر 4603949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha