۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۸:۳۵

جلسه ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر آموزش و پرورش انجام شد

تصویب شیوه‌نامه ثبت‌نام مدارس شاهد در سال تحصیلی ۱۳۹۹- ۱۳۹۸

تصویب شیوه‌نامه ثبت‌نام مدارس شاهد در سال تحصیلی ۱۳۹۹- ۱۳۹۸

شیوه‌نامه ثبت‌نام مدارس شاهد در سال تحصیلی ۱۳۹۹- ۱۳۹۸ در نخستین جلسه ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر وزارت آموزش و پرورش سال جاری تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر وزارت آموزش و پرورش با حضور حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس ستاد برنامه‌ریزی شاهد و ایثارگر، علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران و اعضای ستاد مذکور در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد طی بیاناتی ضمن گرامیداشت مقام معلم و تشکر از همکاری مستمر وزارت آموزش و پرورش در برگزاری جلسات منظم ستاد شاهد اظهار داشت: به دنبال دستور حضرت امام (ره) مبنی بر ایجاد طرح شاهد و توسعه تعلیم و تربیت و تهذیب دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر و به دنبال آن شکل‌گیری مدارس شاهد، رسالت تعلیم و تربیت دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر بر عهده مدارس شاهد قرار گرفت و در شرایط فعلی نیز باید از ظرفیت مدارس شاهد با توجه به اهداف طرح شاهد به‌عنوان کانون‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اهداف کلان فرهنگی استفاده کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام کاویانی راد اجرای طرح آینده‌پژوهی مدارس شاهد را به‌منظور اتخاذ تصمیمات راهبردی برای ادامه فعالیت مدارس شاهد مورد تأکید قرار داد.
در این جلسه علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به‌عنوان رئیس ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر وزارت آموزش و پرورش ضمن خیرمقدم به تبیین وضعیت مدارس شاهد و چگونگی خدمات‌رسانی به دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر در مدارس شاهد و طرح پراکنده پرداخت.

در این نشست شیوه‌نامه ثبت‌نام مدارس شاهد در سال تحصیلی ۱۳۹۹- ۱۳۹۸ با اعمال تغییراتی در امتیازات برخی گروه‌های ایثارگری و ایجاد تسهیلات لازم برای آن‌ها به تصویب رسید.

کد خبر 4610127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha