۳ خرداد ۱۳۹۸، ۹:۱۸

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام خبر داد:

آغاز ثبت نام چهاردهمین جشنواره تعاونی های برتر در ایلام

آغاز ثبت نام چهاردهمین جشنواره تعاونی های برتر در ایلام

ایلام - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام از آغاز ثبت نام چهاردهمین جشنواره تعاونی برهای برتر از تاریخ چهارم خردادماه الی دهم تیرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شکرالله شیرخانی با اعلام این خبر افزود: در راستای شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون و به منظور فراهم نمودن زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه‌پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی در کل کشور، چهاردهمین جشنواره تعاونی‌های برتر در شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی افزود: تمامی شرکت ها و اتحایه های تعاونی در گرایش های مختلف از جمله کشاورزی، صنعتی، معدنی، عمرانی، تأمین نیاز تولیدکنندگان، تأمین نیاز مصرف کنندگان، تأمین نیاز صفوف خدماتی، اعتبار، دهیاری ها، زنان، حمل و نقل، فرش دستباف، مسکن، مرزنشینان، دانش بنیان، سهامی عام، فراگیر ملی، بنیاد تعاون و کارآفرینی می توانند برای حضور در جشنواره ثبت نام کنند.

شیرخانی اظهار کرد: متقاضیان می توانند جهت ثبت نام از تاریخ چهارم خردادماه لغایت دهم تیرماه به سایت www.taavonibartar.ir
مراجعه کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: دبیرخانه جشنواره در اداره توسعه تعاونی های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان واقع در بلوار مدرس مستقر و آماده راهنمایی و پاسخگویی به تعاون‌گران است.

شیرخانی در خاتمه تصریح کرد: جشنواره تعاونی های برتر هر ساله همزمان با هفته تعاون در شهریورماه و با هدف تجلیل از تعاون گران برتر در ایلام همزمان با سایر استان ها برگزار و ابراز امیدواری کرد: تعاونی هایی از استان بتوانند هم‌چون سال گذشته به جشنواره کشوری که با حضور رئیس جمهور برگزار می شود، راه یابند.

کد خبر 4624743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha