۳۱ خرداد ۱۳۹۸، ۲۱:۱۲

با شرکت ۴۰ راس اسب؛

هفته سوم کورس اسبدوانی بهاره بندرترکمن برگزار شد

هفته سوم کورس اسبدوانی بهاره بندرترکمن برگزار شد

بندرترکمن – هفته سوم رقابت‌های کورس اسبدوانی بهاره بندرترکمن با شرکت ۴۰ راس اسب در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته سوم رقابت‌های کورس اسبدوانی بهاره بندرترکمن بعدازظهر جمعه ۴۰ راس اسب از نژادهای ترکمن و دوخون در پنج دور هزار متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان ۹۴ میلیون و ۶۷۵ هزار تومان جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های پنج گانه اهدا شد.

در دور اول اسب‌های ترکمن سه ساله در کلاس چهار به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که رامین قهرمانی با اسب گل یار جاهد زودتر از خط پایان گذشت و آرمین آق آتابای با اسب شادکام و محمد خوجملی با اسب پیکاسو مختومقلی به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت دور دوم میان اسب‌های دوخون سه ساله در هندیکپ کلاس ۶ به مسافت هزار متر بود که رامین قهرمانی با اسب کاراکو عنوان اول را به دست آورد و امیر مختومی با اسب وولکان و نورمحمد بهادر با اسب طوفان سرخ به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب‌های دوخون دو ساله در کلاس میدن به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که نادر صالح پور با اسب آلان موفق به کسب مقام اول شد و محمد خوجملی با اسب کلک و عیدمحمد غراوی با اسب شاهان بندر به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های دوخون سه ساله در هندیکپ کلاس پنج به مسافت هزار متر شکل گرفت که کمال دلیجه عطا با اسب دوبلین زودتر از خط پایان عبور کرد و قربان محمد اودک با اسب سردار بندر و آرمین آق آتابای با اسب شیدر به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب‌های دوخون سه ساله در هندیکپ کلاس سه به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که پیمان قلرعطا با اسب اسپید گل نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و بنیامین ملایی با اسب اورتگا و ستار مهرانی با اسب جانام نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

همچنین دور ششم و پایانی با تشخیص کمیته فنی مسابقات لغو شد.

رامین قهرمانی بهترین چابکسوار هفته

در پایان هفته سوم رقابت‌های کورس اسبدوانی بهاره بندرترکمن، رامین قهرمانی با کسب دو مقام نخست بهترین چابکسوار هفته لقب گرفت و کمال دلیجه عطا، نادر صالح پور و پیمان قلرعطا هر کدام یک مقام نخست به دست آوردند.

لازم به ذکر است؛ رقابت‌های کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن با برگزاری هفته چهارم در مجموعه سوارکاری این شهرستان ادامه خواهد یافت.

مسابقات کورس اسبدوانی در استان گلستان هر ساله در شهرستان‌های گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن برگزار می‌شود و علاقمندان بسیار زیادی را به مجموعه‌های سوارکاری این سه شهرستان می‌کشاند.

کد خبر 4647098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha