۱۱ شهریور ۱۳۹۸، ۱۴:۱۴

یک مقام مسئول خبر داد:

حکم پیمانی ۶۲۰ نفر از کارکنان علمی دانشگاه پیام نور صادر شد

حکم پیمانی ۶۲۰ نفر از کارکنان علمی دانشگاه پیام نور صادر شد

رئیس دبیرخانه هیات اجرایی جذب دانشگاه پیام نور از صدور حکم پیمانی ۶۲۰ نفر از کارکنان علمی این دانشگاه با عناوین قراردادی، دستیار آموزشی و پیمانی مشروط خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عزت الله کرد میرزا در نشست خبری که صبح امروز دوشنبه در سازمان دانشگاه پیام نور برگزار شد درباره تعیین تکلیف کارکنان علمی این دانشگاه گفت: ۸۹۴ نفر از کارکنان علمی با عناوین قراردادی، دستیار آموزشی و پیمانی مشروط با دانشگاه همکاری داشته اند و از سال ۸۴ الی ۹۲ در دانشگاه پیام نور پذیرفته شده بودند که برخی از آنها حدود ۱۰ سال بود که بلاتکلیف بودند.

وی ادامه داد: درحال حاضرحکم پیمانی ۷۰ درصد از این کارکنان علمی دانشگاه اعلام و تعیین تکلیف شده اند. ۳۰ درصد باقی مانده است که پرونده ۱۶ درصد آنها در هیئت مرکزی جذب وزارت علوم در حال بررسی است و مابقی نیز باید یک سری از شاخص ها را احراز کنند.

رئیس دبیرخانه هیات اجرایی جذب دانشگاه پیام نور ادامه داد: برخی باید شاخص های آموزشی و پژوهشی خود را ارتقاء بدهند، حتی دانشگاه شرایط ادامه تحصیل در مقطع دکتری این افراد را با مجوز هیئت امنای دانشگاه اخذ کرده است.

کرد میرزا با بیان اینکه دانشگاه پیام نور در جذب حداکثری نیروهای قراردادی دانشگاه حداکثر مساعدت را داشته است افزود: این ۷۰ درصدی که حکم پیمانی آنها صادر شده، ۶۲۰ نفر هستند که اکنون ۲۰۰ نفر از آنها مأمور به تحصیل در مقطع دکتری شده اند.

کد خبر 4709143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha