۳۱ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۱۶

دو هفته‌نامه حوادث «همشهری» منتشر شد

«دختر آبی» سوژه یک سرنخ/ نپرداختن به حادثه برق گرفتگی در استادیوم

«دختر آبی» سوژه یک سرنخ/ نپرداختن به حادثه برق گرفتگی در استادیوم

نشریه «سرنخ» همشهری در آخرین شماره خود ماجرای خودسوزی دختر هوادار باشگاه استقلال را سوژه گزارش خود قرار داده است؛ اما به ماجرای برق گرفتگی یک کودک در استادیوم آزادی نپرداخته است.

به گزارش خبرنگار مهر، دوهفته نامه «سرنخ» که به موضوعات و پرونده های حوادث جامعه می پردازد در آخرین شماره خود ماجرای خودسوزی یک دختر هوادار باشگاه استقلال را دستمایه تهیه گزارش قرار داده است. این گزارش از واکنش ها به این حادثه تهیه شده است و برای آن تیتر «چهره آبی آت پیدا نیست» انتخاب شده است.

این نشریه در روز ۲۷ شهریور منتشر شده است و در حالی که یکی دو روز قبل آن خبر فوت یک کودک در استادیوم آزادی هم خبرساز شده بود، سرنخ در این شماره به این موضوع نپرداخته است. البته ممکن است هنگام بروز حادثه اخیر نشریه فوق صفحات خود را تکمیل کرده باشد و این موضوع را به شماره آتی موکول کرده باشد با این حال بعد از گذشت بیش از ۲ هفته پرداختن به موضوع برق گرفتگی این کودک جذابیت کمتری خواهد داشت و چنانچه این نشریه همزمان این ۲ موضوع را در کانون توجه خود قرار می داد بهتر به نیاز مخاطبانش پاسخ داده بود.

گفتنی است آخرین شماره نشریه سرنخ به دو شیوه کاغذی و الکترونیکی در ۶۸ صفحه منتشر شده است و قیمت نسخه الکترونیکی آن ۷ هزار تومان تعیین شده است.

کد خبر 4725329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha