۲۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۵۰

مدیرکل صمت استان سمنان:

۵۶۰ مورد بازرسی از مراکز عرضه لوازم‌التحریر استان سمنان انجام شد

۵۶۰ مورد بازرسی از مراکز عرضه لوازم‌التحریر استان سمنان انجام شد

سمنان- مدیرکل صمت استان سمنان از انجام ۵۶۰ مورد بازرسی از مراکز عرضه لوازم‌التحریر در استان خبر داد و گفت: طی بازه یک‌ماهه ۴۳ فقره تخلف با عناوین مختلف در استان سمنان ثبت‌شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز اسودی صبح دوشنبه در کارگروه تنظیم بازار استان سمنان به میزبانی سالن جلسات صنعت، معدن و تجارت سمنان ضمن بیان اینکه طی بازه یک‌ماهه ۵۶۰ مورد بازرسی از مراکز عرضه لوازم‌التحریر استان سمنان انجام شد، ابراز داشت: این طرح به‌منظور جلوگیری از سو استفاده‌های احتمالی، پیشگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها از دهم شهریورماه به مدت یک ماه در سراسر استان صورت گرفت.

وی ضمن بیان اینکه طی بازه مذکور ۴۳ فقره پرونده تخلف با عناوین مختلف گران‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور خرید در استان سمنان درج‌شده است، افزود: ارزش ریالی این پرونده‌ها ۶۲ میلیون ریال برآورد می‌شود که برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

مدیرکل صمت استان سمنان برای جلوگیری از کمبود لوازم‌التحریر ۲۱۶ هزار جلد دفترچه دانش‌آموزی دولتی در سطح استان توزیع شد، ابراز داشت: توزیع گسترده دفاتر دولتی سطح استان از نیمه دوم شهریورماه و در ایام بازگشایی مدارس باهدف اعمال نظارت بیشتر آغازشده است.

اسودی بابیان اینکه به‌منظور حمایت از کالای ایرانی این تعداد دفترچه از کارخانه‌های گرمسار و اصفهان تهیه توزیع‌شده است، تصریح کرد: مرحله اول و دوم ۱۶۶ هزار جلد توسط اتحادیه تعاون روستایی و در مرحله سوم ۵۰ هزار جلد توسط اتحادیه صنف لوازم‌التحریر جذب و توزیع‌شده است.

وی ضمن بیان اینکه انواع دفترچه دولتی در نقاط مختلف استان و نمایشگاه‌های پائیزه عرضه‌شده است، افزود: هدف اصلی از این اقدام کمک به تنظیم بازار است و از شهروندان نیز تقاضا می‌شود هرگونه گران‌فروشی را حتماً به واحدهای مربوط اطلاع دهند تا موضوع رسیدگی شود.

کد خبر 4746242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha