۲۳ مهر ۱۳۹۸، ۱:۴۱

در چذابه مطرح شد:

انتقاد رییس سازمان تبلیغات اسلامی از برخی موکب‌های دولتی در مرز

انتقاد رییس سازمان تبلیغات اسلامی از برخی موکب‌های دولتی در مرز

اهواز- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: برخی از دستگاه های دولتی با برپایی موکب در مرزها، خدمات خوبی ارائه نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی دوشنبه شب با حضور در مرز چذابه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خداروشکر در این چند روزی که در مرزهای شلمچه و چذابه بودیم، وضعیت تلخی  را شاهد نبوده‌ایم.

وی افزود: اما ظاهرا در چند مقطع زمانی کوتاه که اوج ورود زائرین به منطقه مرزی بوده، اتفاقات تلخی رخ داده که من به عنوان یکی از مسئولان جمهوری اسلامی برای هرکدام از این اتفاقات شرمنده هستم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور بیان کرد: می‌شد با تدبیر و برنامه‌ریزی بهتر بسیاری از این اتفاقات را شاهد نباشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین قمی با اشاره به مشکل موکب داران خصوصا در مرز شلمچه، تصریح کرد:  اصرار منطقه آزاد به جابه جایی موکب‌هایی که با نذورات مردم ساخته شده است، موکب‌داران را شاکی کرده است.

وی عنوان کرد: برخی از دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی با برپایی موکب در مرزها، خدمات خوبی ارائه نمی‌کنند و اینگونه به نظر برخی از مردم و موکب‌داران مردمی می‌رسد که این نهادها صرفا برای کاسب‌کاری و دیده شدن و کسب اعتبار اجتماعی حاضر شده‌اند.

حجت‌الاسلام و المسلمین قمی با عنوان اینکه جای کارهای فرهنگی نیز در این همایش بزرگ خالی است، گفت: حرکت پیاده روی اربعین خود یک کار فرهنگی است اما همچنان خلا برنامه‌ریزی جامع فرهنگی در این همایش عظیم، وجود دارد.

کد خبر 4747009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha