۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۴۰

در یک اقدام خیرخواهانه؛

حضور قهرمان کشتی المپیک در یکی از محروم‌ترین روستاهای ایران

حضور قهرمان کشتی المپیک در یکی از محروم‌ترین روستاهای ایران

آزادکار عنوان دار و با اخلاق کشورمان با سفر به یکی از محروم‌ترین روستاهای استان خوزستان از مردم این منطقه دلجویی و اقلامی را برای کمک به اهالی این روستا اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، برخی از قهرمانان کشتی کشورمان مدتی است با حضور در مناطق محروم و دورافتاده ایران در حال حمایت و کمک رسانی به هموطنان نیازمند هستند. بر این اساس در تازه ترین مورد از این سفرهای خیرخواهانه باید به حضور کمیل قاسمی دارنده ۲ مدال طلا و نقره المپیک و نایب قهرمان کشتی آزاد جهان اشاره کرد که با همین هدف به روستای «ممبین» سفر کرده است. کمیل قاسمی در این سفر ضمن دلجویی و دیدار با اهالی این روستا از مشکلات معیشتی اهالی نیز با خبر شد و اقلامی را نیز به دانش‌آموزان و ساکنان روستا اهدا کرد.

روستای ممبین، با حدود هزار نفر سکنه یکی از محرومترین و دور افتاده ترین روستاهای ایران است که اهالی آن از طریق پرورش دام روزگار می گذرانند. مردم این روستا که در شمال غربی ایذه و هم مرز با استان چهارمحال و بختیاری واقع شده از امکانات اولیه زندگی و رفاهی محروم هستند.

از جمله اقلامی که در این روستا به اهالی اهدا شد،  لوازم التحریر، مواد غذایی و لوازم بهداشتی بود که کمیل قاسمی نیز به اهالی روستا وعده داد در آینده ای نزدیک به کمک دیگر ورزشکاران و چهره های نامدار کشتی  اقدامات بیشتری برای حل مشکلات آنها انجام خواهد داد.

این آزادکار عنوان‌دار کشتی ایران و جهانی در حاشیه بازدید از روستای ممبین گفت: اهالی این روستا زندگی بسیار سخت و طاقت فرسایی دارند که امکانات اولیه زندگی برای آنها آرزوست. مطمئنم هر کسی از نزدیک وضعیت آنها را رصد کند دلش به درد خواهد آمد. امیدوارم مسئولان استان و کشور باید در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی و طرح محرومیت‌زدایی به فکر این قشر از هموطنان عزیزمان باشند و برای برطرف کردن دغدغه های حداقلی این عزیزان اقدامات موثر و عاجلی را در دستور کار خود قرار دهند.

کد خبر 4748319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha