۲۶ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۵۴

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۰:

مسیر راهپیمایی اربعین حسینی بهسازی و پاکسازی شد

مسیر راهپیمایی اربعین حسینی بهسازی و پاکسازی شد

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۰ گفت: به منظور خدمت رسانی به راهپیمایان و کمک به این حرکت مردمی و خودجوش مسیرهای راهپیمایی اربعین بهسازی، زیباسازی و پاکسازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا معلم گفت: خیابان های فدائیان اسلام، شهید رجایی، شهید غلامی(ورامین) و ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) از جمله مسیرهای اصلی پیاده روی اربعین هستند که بهسازی، پاکسازی و فضاسازی های مناسبتی این ایام انجام شد.

معلم افزود: زیباسازی و رنگ آمیزی المانهای شهری، مرمت و لایروبی انهار، بهسازی روکش آسفالت، بازپیرایی فضاهای سبز، رفع موانع فیزیکی از جمله اقداماتی است که در مسیرهای منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) انجام شد.

وی گفت: در راستای اهمیت حفظ نظافت شهر، جانمایی مخازن مخصوص پسماند خشک، توزیع کیسه مخصوص پسماند خشک، استقرار خودروهای ملودی و ماشین آلات و تجهیزات خدمات شهری برای پاکسازی معابر از دیگر تمهیدات رفاهی است که در طول مسیر انجام خواهد شد.

وی افزود: نظافت و تامین نیازهای زائران در مسیر راهپیمائی از جمله جانمائی دستگاه های مه پاش، تانکرهای آب و سرویس های بهداشتی پرتابل، استفاده از سرویس های بهداشتی مساجد و بوستانها، استقرار ایستگاه های استراحت و گروه های امدادی، اکیپ های شهربان و معبربان، عوامل آتش نشانی، اورژانس، هلال احمر و مدیریت بحران پیش بینی شده است.

معلم به زیباسازی و آراستگی محورهای راهپیمائی اشاره کرد و گفت: با نصب پرچم های سیاه ،بنرهای اطلاع رسانی و طرح های فرهنگی در مسیر راهپیمائی و همچنین پوشش تلویزیونهای شهری با پیامهای اربعین ؛فضاسازی مناسب این ایام صورت گرفته است.

کد خبر 4749952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha