۲۷ مهر ۱۳۹۸، ۱۶:۱۳

مدیر عامل جمعیت هلال استان ایلام خبر داد:

اسکان بیش از ۱۸ هزار زائر توسط هلال احمر ایلام

اسکان بیش از ۱۸ هزار زائر توسط هلال احمر ایلام

ایلام - مدیر عامل جمعیت هلال استان ایلام گفت: از ابتدای طرح امداد و نجات اربعین از ۱۳ مهر ماه تا امروز (۲۷مهر ماه)بیش از ۱۸ هزار زائر توسط هلال احمر ایلام اسکان داده شده است.

 حسین عارفی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ۴۳ حادثه جاده ی تاکنون در سطح استان اتفاق افتاده، اظهار داشت: این تعداد مصدومین از ۱۳ مهر ماه صبح امروز ۲۷ مهر ماه در حوادث جاده ای و غیر جاده ای توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان امداد رسانی شدند.

وی بیان کرد: از این تعداد مصدومین ۶۲ نفر با بالگرد و آمبولانس های این جمعیت به مراکز درمانی منتقل و مابقی به صورت سرپایی مداوا شده و متاسفانه ۱۳ نفر  نیز در این حوادث فوت شدند.

به گفته عارفی، ۱ هزار و ۷۹۷ نفر از زائران هم به صورت رایگان از خدمات تست قند خون و فشار خون در پایگاه های هلال احمر بهره مند شدند.

وی در ادامه به اسکان اضطراری زائران اشاره کرد و گفت: با توجه به موج باگشت زائران اربعین حسینی از عتبات عالیات و به منظور فراهم کردن زمینه اسکان آنها علاوه بر اردوگاه اسکان اضطراری به استعداد ۱۰ چادر راب هال فضای باز پایانه برکت شهر مهران به موکت و پتو تجهیز شده است.

وی افزود: همزمان با طرح امداد و نجات اربعین از ۱۳ مهر ماه تا صبح امروز ۱۸ هزار و ۲۱۵ زائر توسط هلال ایلام اسکان داده شدند.

کد خبر 4750604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha