۲۸ مهر ۱۳۹۸، ۲۱:۰۵

معاون استاندار اردبیل مطرح کرد:

نقش مهم ارائه آمارهای دقیق در تصمیم گیری‌های مدیریتی

نقش مهم ارائه آمارهای دقیق در تصمیم گیری‌های مدیریتی

اردبیل- معاون استاندار اردبیل با بیان اینکه برای تصمیم سازی‌های مهم مدیریتی نیازمند برخورداری از آمارهای دقیق همراه با جزئیات هستیم، گفت: در این خصوص سازمان ثبت احوال نقش محوری ایفا می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز ندایی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل ثبت احوال اردبیل که در محل سالن همایش سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، عنوان کرد: برخورداری از آمار دقیق جمعیتی راهکار مدیریت آسیب‌های اجتماعی بوده و این موضوع نقش مهم و حیاتی سازمان ثبت احوال را یادآور می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به قرارگیری در آستانه انتخابات نیازمند طراحی سیستم جامعی هستیم که طی آن روند مهاجرت و تغییرهای نشانی محل سکونت افراد به صورت دقیق مشخص شود تا میزان مشارکت نیز به خوبی بر اساس جمعیت موجود مشخص گردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در ادامه به ذکر مثالی در خصوص اهمیت آمار ثبت احوال در پیشگیری از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی پرداخت و افزود: در موضوع طلاق چنانچه آمار ارائه شده با جزئیات دقیق مناطق مختلف استان همراه گردد، تصمیم گیری برای مدیریت آسیب و شناسایی عوامل دخیل به شکل مطلوبی امکان پذیر خواهد شد.

ندایی به تداوم پیگیری‌ها برای احداث ساختمان جدید ثبت احوال در شهرستان اردبیل اشاره کرد و یادآور شد: ارتقای زیرساخت و تجهیز امکانات مورد نظر در هر سازمانی می‌تواند نوید بخش تحولات اساسی در اجرای برنامه‌ها باشد.

مدیرکل سابق ثبت احوال استان اردبیل نیز در این آئین عنوان کرد: خوشبختانه در سایه همکاری و همراهی‌ کارکنان این سازمان، طرح بزرگ جمع آوری آرشیو الکترونیکی ثبت احوال استان اردبیل به بار نشسته است.

حسن زاده از توسعه و تقویت دفاتر پیشخوان استان اردبیل نیز خبر داد و یادآور شد: توسعه و تعامل با مسئولان شهرستانی، تلاش برای خریداری تجهیزات مورد نیاز، راه اندازی فیبر نوری ادارات و ثبت دقیق وقایع حیاتی در استان اردبیل با جدیت و انسجام لازم انجام پذیرفته و مطمئنا این روند همچنان با مدیریت جدید و تلاش عوامل و کارکنان دلسوز سازمان ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: سازمان ثبت اسناد پاسدار حریم هویت ملی بوده و رسالت بزرگی بر دوش تک تک فعالان این بخش نهاده شده است.

در مراسم تودیع و معارفه مذکور که با حضور درخشان نیا رئیس سازمان ثبت اسناد کشور برگزار گردید، از زحمات چندین ساله اسد حسن زاده قدردانی شده و شهرام رسولی به عنوان مدیرکل جدید سازمان ثبت احوال استان اردبیل معرفی گردید.

به گزارش مهر، طی حکمی از سوی رئیس سازمان ثبت احوال کشور، مدیرکل سابق ثبت احوال اردبیل نیز به عنوان مدیرکل جدید این سازمان در استان همدان منصوب شد.

کد خبر 4751577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha