میشل عون خواستار اصلاحات برای احیای اعتماد مردم به دولت شد

میشل عون خواستار اصلاحات برای احیای اعتماد مردم به دولت شد

میشل عون رئیس جمهوری لبنان خواستار اصلاحات برای احیای اعتماد مردم این کشور به دولت شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، میشل عون رئیس‌جمهوری لبنان در اولین سخنان خود خطاب به معترضان بر همکاری همه در دولت این کشور برای اجرای اصلاحات و عبور از مرحله فعلی تأکید کرد.

وی گفت: برخی از سخنان من درباره فساد ناراحت شده اند، کسانی که اموال عمومی را دزدیده اند باید محاکمه شوند، دزد به هیچ گروه و مذهبی و دینی وابسته نیست.

رئیس جمهوری لبنان خواستار انجام اصلاحاتی برای بازگشت اعتماد مردم به دولت شد و گفت: بسته اصلاحاتی اولین گام برای رهایی از بحران مالی و اقتصادی است.

عون یادآور شد: باید قوانینی را وضع کرد که همه مقامات را در معرض بازخواست قرار دهد، حق آزادی بیان برای همه مردم محفوظ و محترم است.

رئیس جمهوری لبنان خاطرنشان کرد: من خود تحقق اصلاحات و ابلاغ آن به مردم را تضمین می کنم، وقت تغییر رسیده است و ما نمایندگانی داریم که به خواسته شما رسیدگی می کنند، گفتگو بهترین و سالمترین راه برای نجات است.

میشل عون از آمادگی خود برای مذاکره با نمایندگان معترضان خبر داد و گفت: فرقه گرایی و طائفه گرایی ما را در هم شکسته است، ذهنیت فرقه ای اساس مشکلات ما است، فساد تا مغز استخوانمان نفوذ کرده است.

کد خبر 4755273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha