۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۷:۰۹

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

جایگاه ورزش قهرمانی زنجان ارتقا یافته است

جایگاه ورزش قهرمانی زنجان ارتقا یافته است

زنجان- مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد: با موفقیت‌هایی که در یک ماه اخیر به دست آمده، بی‌تردید جایگاه ورزش قهرمانی زنجان در کشور ارتقا یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی خلیلی بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم استقبال از ورزشکاران مدال‌آور رقابت‌های قهرمانی آسیا در رشته‌هایی چون روئینگ و دوچرخه‌سواری که در محل مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد، با بیان اینکه در برهه کنونی شاهد افتخارآفرینی زیادی از سوی ورزشکاران استان در میادین مختلف آسیایی و جهانی هستیم، افزود: بی‌تردید همه این موفقیت‌ها در سایه تلاش مربیان و خود ورزشکاران به دست آمده و باعث شده است که جایگاه ورزش قهرمانی استان در چند ماه اخیر رشد قابل توجهی داشته باشد.

وی با یادآوری اینکه مدال‌آوری محسن محمدسیفی در رقابت‌های ووشو قهرمانی جهان، افتخارآفرینی دوچرخه‌سواران زنجانی در رقابت‌های آسیا، به روی سکو رفتن ورزشکاران زنجانی در مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا و ... همگی دال بر پیشرفت قابل توجه ورزش قهرمانی استان بوده است، ادامه داد: همه این موفقیت‌ها در حالی به دست آمده است که ورزش کشور با دغدغه‌های متعدد مالی مواجه است.

گفتنی است، بهمن نصیری و زینب نوروزی دو ورزشکار زنجانی اعزامی به رقابت‌های روئینگ قهرمانی آسیا بودند که به همراه هما خاتمی به‌عنوان مربی در این مسابقات حضور داشته و موفق به کسب یک مدال طلا و ۳ نشان برنز شدند.

محمد رحمتی، یکی دیگر از ورزشکاران زنجانی حاضر در این مراسم بود که این ورزشکار در دومین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری تریال قهرمانی آسیا که در شهر جاکارتای اندونزی برگزار شد، مدال طلا را در کلاس ۲۰ اینچ از آن خود کرد.

الهه قلی‌فلاح نیز که چندی پیش توانسته بود نشان شجاعت کمیته بین‌المللی پارالمپیک را دریافت کند، در این مراسم حضور داشت.

کد خبر 4759201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha