۹ آبان ۱۳۹۸، ۲۲:۳۶

استاندار اردبیل:

افزایش تولید محصولات کشاورزی در اردبیل هدفگذاری شده است

افزایش تولید محصولات کشاورزی در اردبیل هدفگذاری شده است

اردبیل - استاندار اردبیل گفت: با اجرایی شدن طرح‌های بزرگی همچون پایاب خداآفرین افزایش محصولات کشاورزی در استان اردبیل هدفگذاری شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنام‌جو عصر پنجشنبه در شورای پدافند غیرعامل استان اردبیل عنوان کرد: با اجرایی شدن طرح‌های بزرگی همچون پایاب خداآفرین افزایش تولید محصولات کشاورزی استان اردبیل هدفگذاری شده و در این خصوص تمام اهتمام خود را به کار خواهیم بست.

وی افزود: یکی از مهمترین کارهایی که در حوزه پدافند غیرعامل می‌توان به آن توجه کرد، تأمین نیازهای کشور در داخل بوده و با توجه به شرایط تحریم و فشار اقتصادی نیز باید به این موضوع توجه ویژه‌ای شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: تبدیل ۴۷ هزار هکتار از زمین‌های دیم استان اردبیل به اراضی آبی می‌تواند به افزایش تولید محصولات کشاورزی استان بیانجامد.

بهنام‌جو تصریح کرد: آسیب پذیری هر یک از زیرساخت‌های مهمی که در شهرهای مختلف قرار گرفته می‌تواند پیامدهای منفی ایجاد کرده و باعث بروز مشکلات و آسیب‌های نامناسبی در سطح جامعه شود.

به گفته استاندار اردبیل بررسی اقدامات لازم برای چگونگی ورود مواد غذایی و کشاورزی مورد نیاز به کشور از دیگر موارد مهمی است که در سالیان اخیر در استان اردبیل نیز به صورت مستمر بررسی می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل نیز در این جلسه عنوان کرد: خوشبختانه در سایه توجه به مسائل مرتبط با پدافند غیرعامل و با هم افزایی نهادهای مرتبط ضریب امنیتی بسیار مناسبی را در سطح استان اردبیل شاهد هستیم.

ندایی ادامه داد: امنیت مثال زدنی موجود در استان اردبیل در شرایطی رقم خورده که این منطقه از کشور در منطقه مرزی نیز قرار گرفته و با وجود برخورداری از مرزهای طولانی با کشور همسایه مشکل خاصی رقم نخورده است.

وی در پایان بر ضرورت به اجرا درآمدن طرح جامع پدافند غیرعامل در استان اردبیل تأکید کرد و یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی استان نیز در این خصوص طبق ضوابط تعیین شده سازمانی اقدامات مورد نظر را پیگیری خواهند کرد.

کد خبر 4760134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha