۱۹ آبان ۱۳۹۸، ۱۳:۱۳

فردا آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره دانشجویان نمونه کشوری

فردا آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره دانشجویان نمونه کشوری

مهلت ثبت نام برای شرکت در بیست و هشتمین دوره جشنواره دانشجویی نمونه فردا ۲۰ آبان ۹۸ پایان می یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، تمامی دانشجویان متقاضی شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های دولتی و غیرانتفاعی و پژوهشکده‌های تابع وزارت علوم، همچنین دانشگاه‌های پیام نور و فرهنگیان تا پایان امروز فرصت دارند نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام کنند.

دانشجویان علاقمند برای حضور در بیست و هشتمین دوره جشنواره‌ دانشجویی نمونه باید ابتدا در دانشگاه‌های خود ثبت نام کنند و بعد از اتمام فرصت ثبت نام دانشگاه‌ها اسامی آنها را به سازمان امور دانشجویان اعلام می‌کند در واقع آمار نهایی متقاضیان جشنواره این دوره ظرف چند روز آینده اعلام می‌شود.

در مرحله نخست انتخاب دانشجویان نمونه، دانشجویان متقاضی در سطح دانشگاه به رقابت می‌پردازند و آن دسته از دانشجویانی که بیشترین امتیازات را بر اساس آیین‌نامه کسب کرده‌اند، به عنوان برگزیدگان دانشگاهی مورد تقدیر دانشگاه قرار می‌گیرند و آن تعداد از متقاضیان که شرایط معرفی به مرحله دوم را کسب کرده‌اند به دبیرخانه مرکزی معرفی می‌شوند.

مرحله دوم جشنواره دانشجوی نمونه در سطح دانشگاه های تابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پنج گروه علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پایه، کشاورزی و دامپزشکی، هنر در مقاطع مختلف انجام می‌شود که پس از ارزیابی داوران کشوری در نهایت دانشجویان نمونه کشوری انتخاب و معرفی می‌شوند.

این مهلت آخرین فرصت شرکت در جشنواره بوده و به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

جشنواره سال ۹۸ بیست و هشتمین دوره رقابت میان متقاضیان این جشنواره است و براساس زمان بندی های پیش بینی شده مراسم نهایی آن در پایان همین سال با معرفی دانشجویان نمونه برگزار می شود. ثبت نام دانشجویان نمونه کشوری سال ۹۸ از ۲۰مهرماه آغاز و تا ۴ آبان ادامه داشت که تا ۲۰ آبان تمدید شده بود.

کد خبر 4767986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha