۲ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۱

فرمانده انتظامی کرمانشاه عنوان کرد:

دستگیری یکی از سردسته‌های ایجاد اغتشاش در کرمانشاه 

دستگیری یکی از سردسته‌های ایجاد اغتشاش در کرمانشاه 

کرمانشاه_ فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری یکی از عوامل و سردسته های ایجاد اغتشاش و ناامنی های اخیر در شهر کرمانشاه خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: پس از اغتشاشات روزهای گذشته در نقاط مختلف شهر کرمانشاه، شناسایی و دستگیری عاملان اغتشاشات در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان کرمانشاه با انجام کارهای اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی، موفق به شناسایی یکی از سردسته های اغتشاشگران به نام "محمد.م" که نقش عمده ای در تحریک مردم و ناآرامی های اخیر داشت، شدند. 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: این فرد همچنین قصد داشت طی یکی دو روز گذشته با تحریک عده ای از جوانان، به اغتشاش و ناامنی در محله نوبهار بپردازد که بلافاصله از سوی ماموران شناسایی و دستگیر شد.

این مسئول با بیان اینکه این فرد در جریان اغتشاشات اخیر خسارت هایی را نیز به اماکن عمومی وارد آورده بود، تصریح کرد: بازجویی از وی به منظور کشف جزئیات بیشتر همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه برخی ها با سوء استفاده از مطالبه گری عامه مردم و تحت تاثیرات جو رسانه ای دشمنان نظام و انقلاب، دست به اقداماتی زدند که در شان کشور و نظام جمهوری اسلامی نبود، خاطرنشان کرد: پلیس نیز بنابر وظیفه ذاتی خود مقتدرانه با عوامل آشوب و ناامنی برخورد کرد.

سردار جاویدان با تاکید بر اینکه حساب افرادی که به دنبال ایجاد اغتشاش و ناامنی هستند با عموم مردم متعهد و انقلابی جداست،گفت: نیروی انتظامی قاطعانه در برابر افرادی که به دنبال آشوب و ناامنی در سطح جامعه باشند ایستاده و اجازه نخواهد داد این عده معدود باعث بی نظمی و هرج و مرج شوند.

گفتنی است، در جریان اغتشاشات صورت گرفته روز شنبه ۲۵ آبان در کرمانشاه، سرگرد ایرج جواهری از ماموران کلانتری ۲۴ الهیه کرمانشاه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد خبر 4778550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
      0 0
      باید با دشمنان این مردم و کسانی که تعداد انگشتهای یک دست نمیشوند باید گرفت وتمام خرابی ها و خون شهدای ن م را از این سرکرده ها گرفت این ها مزدور هستند در مقابل پول این ناامنی ها را بوجود اوردند با حساب و کتاب بوده زمانی گیر قانون میافتند مافتند غلطکردن که خیلی دیر شده این افراد ویروس هستند
    • فرزاد IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      0 0
      تعدادی کوتا فکر وبیسواد و بی ایمان فکر میکردند با اختشاش تعدادی اراذول کار انقلاب و جمهوری اسلامی تا دو ماه دیگر تمام است به لطف خدا و خون شهدای امنیت و ایثارگری این مردم فهیم همیشه گوش بفرمان ولایت در روز 13 ابان تمام دشمنان ایران و مردم انقلابی را خجر و شرمنده کرد حتی به لطف خدا شاید سکته کرده باش