۱۰ آذر ۱۳۹۸، ۲۰:۵۰

قائم مقام دادگستری کل استان تهران:

قضات پیش‌قراولان مبارزه با مفسدان و مخالفان قانون هستند

قضات پیش‌قراولان مبارزه با مفسدان و مخالفان قانون هستند

ری- قائم مقام دادگستری کل استان تهران گفت: قضات پیش‌قراولان مبارزه با مفسدان و مخالفان قانون هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی محمدی عصر یکشنبه در آیین تودیع و معارفه دادستن ری طی سخنانی با اشاره به اینکه عدل به عنوان اصول دین ما مطرح شده است اظهار داشت: دادستان‌ها حافظان بیت‌المال و به عنوان مدعی‌العموم تأمین‌کننده امنیت و آرامش در جامعه هستند.

محمدی در ادامه با بیان اینکه قوه قضائیه قوه‌ای مستقل است گفت: قضات و خادمان عرصه قضا امید مردم به نظام و دستگاه قضایی را باید ارتقا دهند چرا که قضات پیش‌قراولان مبارزه با مجرمان، مفسدان، زیاده‌خواهان و مخالفان قانون می باشند.

وی افزود: هر چقدر قوه قضاییه دارای عملکرد بهتری باشد و بیشتر بدرخشد اعتماد مردم به این دستگاه افزایش پیدا خواهد کرد و در حال حاضر قوه قضاییه امید مردم است.

قائم مقام دادگستری کل استان تهران با اشاره به اصل ۱۵۶ قانون اساسی که قوه قضاییه را احصاء کننده حقوق فردی و اجتماعی و مسئول تحقق عدالت در جامعه کرده است، عنوان داشت: قضات و کارکنان دادگستری‌ها به عنوان مدعی العموم و شمشیر عدلیه باید با جدیت و پشتکار مثال زدنی به جنگ با معارضان بیت المال و زیاده خواهان جامعه بروند تا مردم رضایت را از این قوه به خوبی مشاهده و درک کنند و هر چه قدر خدمت به مردم بیشتر باشد سرمایه های اجتماعی افزایش پیدا خواهد کرد.

کد خبر 4786007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha