سانا گزارش داد:

تحرکات ترکیه و تروریستها در حومه راس العین در حسکه

تحرکات ترکیه و تروریستها در حومه راس العین در حسکه

سانا گزارش داد: نیروهای ترکیه ای و مزدوران آنها از گروههای تروریستی به اقدامات جنایتکارانه خود علیه ساکنان در منطقه الجزیره سوریه ادامه می دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سانا گزارش داد: نیروهای ترکیه ای و مزدوران آنها از گروههای تروریستی به اقدامات جنایتکارانه خود علیه ساکنان در منطقه الجزیره سوریه ادامه می دهند به طوری که دست به بازداشت و ربودن غیرنظامیان در حومه راس العین در استان حسکه کرده اند.

خبرنگار سانا اعلام کرد: گروههای تروریستی وابسته به نیروهای ترکیه به منازل در روستاهای المدان و مبروکه در حومه راس العین یورش برده و اقدام به ربودن دهها غیرنظامی کردند. گروههای تروریستی اقدام به باج گیری از خانواده های ربوده شدگان کردند و در ازای آزادی درخواست پول کرده اند. همچنین ۲۰ خودرو جدید از نوع میتسوبیشی صبح امروز وارد روستای السکریه شدند که در آن بیش از ۳۰۰ تروریست از مزدوران وابسته به ترکیه حضور داشتند و در روستاهای مریکیز و جان تمر در ناحیه ابو راسین مستقر شدند و مراکز ایست بازرسی دایر و پرچم های گروه تروریستی موسوم به جیش الاسلام را نصب کردند.

سانا گزارش داد: این جنایات نیروهای ترکیه و مزدوران آنها در راستای اقدامات برنامه ریزی شده برای فشار بر ساکنان به منظور وادار کردن آنها به ترک منازلشان با هدف تغییرات جمعیتی در منطقه و ساکن کردن تروریستها مورد حمایت ترکیه در منطقه است. طی هفته های گذشته صدها تروریست به همراه خانواده های خود به شهر راس العین وارد و در منازل غیرنظامیان اسکان داده شده اند.

کد خبر 4799512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha