۲۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۷:۰۴

افزایش آمار کشف چوب های قاچاق در زنجان

افزایش آمار کشف چوب های قاچاق در زنجان

زنجان-فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان از افزایش آمار کشف چوب های قاچاق در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از منابع طبیعی وآبخیزداری استان زنجان، سرگرد رضا مهدیون گفت: در راستای اجرای دستورالعمل پیشگیری و مقابله با قاچاق چوب، برنامه ریزی های لازم برای حضور موثر همه ادارات منابع طبیعی شهرستان های استان در عرصه و فعال و هدفمند کردن گشت ها در ساعات مختلف شبانه روز و همچنین بازدید مستمر از کارگاه های چوب بری و محل های دپوی چوب به منظور تنگ و نا آرام نمودن عرصه برای قاچاقچیان و افراد سودجو و فرصت طلب در دستور کار قرار گرفته است.

مهدیون اظهار داشت: همچنین آمار مراجعین به ادارات منابع طبیعی شهرستان های استان برای اخذ مجوزهای مربوط به قطع و حمل درختان باغات خود افزایش داشته است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: آمار کشفیات چوب های قاچاق توسط عوامل یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان و شهرستان های تابعه نیز طی ماه های اخیر افزایش داشته است بطوری که در ۸ ماهه سالجاری ۳۳ درصد افزایش کشفیات نسبت به ۱۲ ماهه سال ۹۷ داشته ایم.

مهدیون با اشاره به این که در سال جاری شهرستان طارم با ۱۹ فقره بیشترین آمار کشف الوار قاچاق را به خود اختصاص داده است،  افزود: در همین بازه زمانی زنجان نیز با ۷ فقره در رده ی دوم قرار دارد.

کد خبر 4799601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha