۷ دی ۱۳۹۸، ۹:۴۸

توسط وزارت ارشاد انجام شد؛

اهدای ۳۶۸ نسخه کتاب به کتابخانه تفکر شهریار

اهدای ۳۶۸ نسخه کتاب به کتابخانه تفکر شهریار

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهریار با اهدای۳۶۸جلد کتاب به پویش بازسازی کتابخانه تفکر شهریار پیوست.

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از اعلام فراخوان‌هایی که برای بازسایی کتابخانه آسیب‌دیده تفکر شهرستان شهریار منتشر شدند، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مذکور هم با اهدای ۳۶۸ جلد کتاب به پویش باسازی این‌کتابخانه پیوست.

کتابخانه عمومی تفکر شهر باغستان از توابع شهرستان شهریار در پی ناآرامی‌های اخیر مربوط به قیمت بنزین، در آتش اغتشاشات سوخت و ۱۳ هزار جلد این کتابخانه دچار آتش‌سوزی و نابود شد؛ نهاد کتابخانه‌های عمومی کل کشور اخیراً روند بازسازی این کتابخانه عمومی را آغاز کرده که درهمین راستا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهریار با اهدای ۳۶۸ نسخه کتاب به این پویش پیوسته است.

مردم و اهالی فرهنگ و ادب و نشر برای کمک به بازسازی این کتابخانه در حوزه‌های عمرانی، جمع‌آوری کتاب‌های اهدایی، تأمین تجهیزات اعم از قفسه، میز و صندلی می‌توانند به نزدیکترین کتابخانه عمومی محل زندگی خود مراجعه کنند.

برای واریز کمک‌های نقدی نیز  شماره حساب ۲۶۷۷۲۱۰۰۹ به‌نام انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان شهریار، نزد بانک تجارت اعلام شده است و از علاقه‌مندان خواسته شده در فیش‌های واریزی عبارت «کمک به بازسازی و تجهیز کتابخانه تفکر» را قید و تصویر آن را به پست الکترونیکی ravabetomoomi@tehranpl.ir ارسال کنند.

کد خبر 4808933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha