۹ دی ۱۳۹۸، ۱۳:۵۱

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س):

دولت بی اعتمادی اقتصادی را برای مردم حل کند

دولت بی اعتمادی اقتصادی را برای مردم حل کند

اهواز - فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) گفت: ما از دولت می‌خواهیم این بی‌اعتمادی اقتصادی را برای مردم حل کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رحیم نوعی اقدم پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه سال ۱۳۸۸ در جمع مردم اهواز اظهر کرد: باید با مردم صادق باشیم چرا که انقلاب به واسطه مردم است که می‌تواند به قدرت خود ادامه دهد. در فتنه ۸۸ آمریکایی‌ها درصدد بودند برای حذف ولایت فقیه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج، مقدمه شورش در انتخابات را ایجاد کنند که خود لازمه رسیدن به خواسته‌شان بود.

سردار نوعی اقدم افزود: اکثر شورشی‌ها با تطمیع پول و مواد مخدر به خیابان‌ها آمده بودند؛ این‌ها با ادبیات اسلامی غریبه بودند و حتی تفکر اعتقادی و ایرانی نداشتند و این داستان فتنه‌ای بود که اهدافی را در پی داشت که به گفته تئوریسین‌های غربی فساد مالی و اخلاقی یکی از دلایل به سرانجام نرسیدن این فتنه بود.

وی گفت: امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، ما را خادم تربیت کردند برای اینکه روی یک تار موی کودک کودکستانی ایرانی غبار جنگ و ناامنی ننشیند و ما پاسداران حاضریم در این مسیر هزاران بار جان خود را فدا کنیم.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) افزود: خوزستان کربلای ایران است و دین خود را به اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت ادا کردند و برای استحکام و دفاع از نظام از اول پیروزی انقلاب تا همین امروز به صورت جنگ سخت و نرم در خط مقدم دفاع بوده است.

سردار نوعی اقدم در اشاره به گران شدن بنزین بیان کرد: ما از دولت می‌خواهیم این بی‌اعتمادی اقتصادی را برای مردم حل کند.

کد خبر 4811446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha