۹ دی ۱۳۹۸، ۱۹:۱۹

سرپرست دفتر امور اجتماعی استانداری بوشهر:

نمایشگاه دستاوردهای سمن‌های استان بوشهر برگزار می‌شود

نمایشگاه دستاوردهای سمن‌های استان بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر - سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: نمایشگاه دستاوردهای سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مظفری عصر دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه دستاوردهای سمن‌ها گفت: استان بوشهر در سال‌های اخیر در زمینه رشد کمی و کیفی سازمان‌های مردم نهاد رشد بسیار خوبی داشته است.

وی اضافه کرد: در استان بوشهر از ۱۸ سازمان مردم نهاد در سال ۹۲ هم اکنون به بیش از ۴۵۰ سمن رسیده‌ایم و مهم این است که بسیاری از این سازمان‌های مردم نهاد در سطح استان منشأ خدمات مختلفی هستند.

مظفری با اشاره به اینکه خدمات و فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد باید به اطلاع جامعه رسانده شود نمایشگاه دستاوردها را محل مناسبی برای آشنایی جامعه و حتی دستگاه‌های دولتی با نوع فعالیت سازمان‌های مردم نهاد دانست.

وی خاطرنشان کرد: در جریان نمایشگاه سمن‌ها علاوه بر نمایش دستاوردهایشان قرار است در حوزه‌های مختلف اجتماعی و در حوزه‌های خانواده و مهارت‌های زندگی مشاوره رایگان به همشهریان بدهند.

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر افزود: این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا سازمان‌های مردم نهاد از افراد علاقمند به فعالیت در حوزه‌های مرتبط ثبت نام کرده و از آنها دعوت به کار کنند.

مظفری اضافه کرد: علاوه بر شهر بوشهر در شهرستان‌های ده‌گانه استان این نمایشگاه‌ها همزمان برگزار شده و در کنار برپایی نمایشگاه سازمان‌های مردم نهاد آثار تولید شده هنری خود را اجرا یا به نمایش خواهند گذاشت.

کد خبر 4811779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha