۱۲ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۴۷

رئیس آموزش و پرورش مهریز:

نخستین خیریه دانش‌آموزی در مهریز افتتاح شد

نخستین خیریه دانش‌آموزی در مهریز افتتاح شد

یزد ـ رئیس آموزش و پرورش شهرستان مهریز از افتتاح نخستین خیریه دانش آموزی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدکاظم حسینی در مراسم افتتاحیه مؤسسه صاحب العصر (عج) اظهار داشت: نخستین مؤسسه خیری ویژه دانش آموزان با هدف کمک رسانی در زمینه‌های مادی و معنوی به مخاطبان دانش آموز افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۲ هزار دانش آموز در سطح شهرستان مهریز مشغول به تحصیل هستند، افزود: این مؤسسه در راستای حمایت از طریق کمک‌های مالی و معنوی ویژه دانش آموزان بی‌سرپرست، بدسرپرست و نیازمند شهرستان مهریز افتتاح شده است.

حسینی عنوان کرد: در شهرستان مهریز بیش از ۲۰۰ دانش آموز بی‌سرپرست و بیش از هزار و ۲۰۰ دانش آموز بد سرپرست و نیازمند مشغول به تحصیل هستند.

رئیس آموزش و پرورش مهریز با بیان اینکه مدیرعامل این مؤسسه سید کاظم هاشمی از خیران تلاشگر مهریز است، ادامه داد: این مؤسسه، هر زمان که دانش آموزان نیاز به کمک‌های مالی و معنوی داشته باشند، به آنها خدمت رسانی می‌کند.

وی تصریح کرد: مؤسسه صاحب العصر (عج) با هزینه‌های کاملاً خیری در شهرستان مهریز با هدف شناسایی دانش آموزان یتیم، بی بضاعت‌، بی سرپرست، بدسرپرست، فرزندان طلاق و محصلان در معرض آسیب راه اندازی شده است.

حسینی با بیان اصلی‌ترین شرح فعالیت‌های این مؤسسه عنوان کرد: ارائه خدمات مشاوره عمومی و تخصصی، اجرای برنامه‌های فرهنگی، تربیتی، آموزشی، اجتماعی و اقتصادی، آموزش مهارت‌های زندگی و توانمندسازی جامعه در این مؤسسه دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برخی خدمات پزشکی نیز در این مؤسسه به دانش آموزان ارائه می‌شود، یادآور شد: با توجه به هزینه‌های بالای دندانپزشکی، این مؤسسه نتوانسته با دندانپزشکان شهرستان مهریز قراردادی منعقد کند که در همین راستا فرماندار مهریز قول مساعد برای حل این مشکل داد.

امام جمعه مهریز نیز در این مراسم بر توزیع عادلانه کمک و مستندسازی برنامه‌های این مؤسسه تاکید کرد.

این مراسم با حضور امام جمعه مهریز، فرماندار مهریز و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد.

کد خبر 4814025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha