۱۵ دی ۱۳۹۸، ۸:۴۹

امیر نصیرزاده:

سردار سلیمانی اسوه ولایتمداری و مبارزه با تروریسم بود

سردار سلیمانی اسوه ولایتمداری و مبارزه با تروریسم بود

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امروز در سوگ یکی از بزرگترین انسان‌های عصرمان که اسطوره ولایتمداری و قهرمان مقابله با تروریسم بود به سوگ نشسته‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و پنجمین سالگرد فرمانده فقید نیروی هوایی ارتش شهید منصور ستاری و همرزمان شهیدش صبح امروز (یک‌شنبه) با حضور امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امیر شاه‌صفی جانشین رئیس ستاد ارتش، امیر عزیز نصیر زاده فرمانده نیروی هوایی ارتش و امیر الهامی جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش برگزار شد.

امیر نصیر زاده در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: امروز برای بزرگداشت شهدا جمع شدیم که هر کدام نماد استقامت و شجاعت و ایثار بودند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه در حادثه تروریستی ارتش آمریکا در فرودگاه بغداد گفت: شهید سلیمانی با جنایت ظالم ترین، مستکبرترین و شقی‌ترین دولت‌ها به خیل شهدا پیوست و ما این انسان‌های شجاع و نمونه را از دست داده ایم.

امیر نصیر زاده افزود: ما این انسان‌های اسوه و عزتمند را از دست دادیم و امروز در سوگ یکی از بزرگترین انسان‌های عصرمان که اسطوره ولایت مداری و قهرمان مقابله با تروریسم بود به سوگ نشسته ایم.

وی گفت: ما یاد شهدایی را بزرگ می‌داریم که هرکدام نخبه و اسوه تمام عیار بودند، هرکدام از این شهدا در عرصه فعالیت خود از بهترین‌ها بودند. شهدا به آرزوی چند ساله خود رسیدند و ما هم باید تلاش کنیم مسیر و هدف آنها را دنبال کنیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطر نشان کرد: تک تک این فرماندهان مبدع و نخبه بودند؛ شهید ستاری مبتکر تاکتیک‌های پیشرفته پدافندی و فردی بود که زیرساخت‌های اساسی و به یادماندنی از جمله یک دانشگاه هوایی را از خود به جای گذاشت. شهید یاسینی نیز با ۲ هزار و هفتصد و ۵۹ ساعت پرواز جنگی یکی از رکوردداران دفاع مقدس بود و شهید اردستانی با عبور از تمام استانداردهای روز پروازی و با رکورد ۷ سورتی پرواز در یک روز و همچنین ۴۰۰ مأموریت برون مرزی رکوردی به یاد ماندنی از خود به جای گذاشتند.

امیر نصیر زاده با اشاره شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی خطاب به دانشجویان دانشگاه هوایی ستاری اظهار کرد: امروز در سوگ یکی از سرداران قهرمان، شجاع و مبتکر و خاری در چشم دشمنان نشسته ایم؛ ان‌شالله دانشجویان ما توجه کنند که در چه مسیر مهم و با ارزشی گام گذاشته‌اند. دانشجویان دانشگاه هوایی باید تلاش کنند و علم روز را بیاموزند و طوری خودسازی کنند که در آینده جای خالی سرداران و امیران نخبه ما را پر کنند و به سلیمانی‌ها، ستاری ها و اردستانی ها و به یکی از مهمترین قهرمانان کشور خود تبدیل شوند.

کد خبر 4816750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • آوستوراقیان IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
      1 0
      آفرین برای غیرت بسیجی و مردم ضد آمریکائی . مرگ بر ترامپ خون آشام. ننگ بر استکبار جهانی