۱۶ دی ۱۳۹۸، ۰:۲۳

ببینید

عزاداری باشکوه و حماسی زنجانی‌ها در فراق سردار سپهبد شهید سلیمانی

عزاداری باشکوه و حماسی زنجانی‌ها در فراق سردار سپهبد شهید سلیمانی

زنجان-زنجانی‌ها در دسته عزاداری باشکوه یوم العباسی دیگر خلق کردند و در سوگ سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی به عزاداری پرداختند.

به گزارش خبرنگار مهر، زنجانی ها عصر دیروز(یکشنبه) در دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان باردیگر شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند و ثابت کردند مصمم تر از گذشته بر سر آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی استوار و خون خواه سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمان  شهیدش هستند.

 مراسم عزاداری باشکوه زنجانی‌ها به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی عصر امروز در مرکز شهر زنجان از مقابل حسینیه اعظم زنجان با شکوه وصف نشدنی به سمت میدان انقلاب و امامزاده سید ابراهیم(ع) شهر زنجان برگزار شد.

در این اجتماع آحاد مختلف مردم زنجان در کنار هم متحد و یک صدا فریاد انتقام سر دادند و در رثای سردار شهید قاسم به عزاداری پرداختند.

در این حضورحماسی که نماینده ولی فقیه در استان، استاندار زنجان و مسئولان استان حضور داشتند استاد ولی الله کلامی، حاج جواد رسولی ، سید یوسف شبیری، حسین عینی فر و تعدادی دیگر از مداحان شهر زنجان در عزای شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به مداحی پرداختند.

همچنین مراسم عزاداری فردا توسط بازاریان زنجانی در مسجد جامع زنجان و مراسمی دیگر در  مسجد سید فتح‌الله زنجان برگزار خواهد شد.

کد خبر 4817710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha