۲۸ دی ۱۳۹۸، ۲۰:۳۹

استاندار البرز:

راه‌اندازی کارخانه نوآوری موجب کاهش بیکاری می‌شود

راه‌اندازی کارخانه نوآوری موجب کاهش بیکاری می‌شود

کرج - استاندار البرز گفت: راه اندازی کارخانه نوآوری استان البرز می‌تواند به ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیز الله شهبازی بعد از ظهر شنبه در آئین امضای تفاهم نامه راه اندازی کارخانه نوآوری استان البرز که با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: استان البرز در زمینه فناوری، شتاب دهنده‌ها، استارت آپ ها و اقتصاد دیجیتال از توسعه و پیشرفت خوبی برخوردار است.

وی افزود: با توجه به مهاجر پذیری البرز و رشد سریع جمعیت در این استان می‌طلبد پیگیری جدی تری در توسعه فناوری‌های نوین و دانش بنیان داشته باشیم.

استاندار البرز با بیان اینکه باید به سمت ایجاد اشتغال از طریق شتاب دهندها برویم، گفت: باید فعالیت استارت آپ ها و فناوری‌های نوین در البرز گسترش یابد.

شهبازی با تشکر از تلاش شهرداری و شورای شهر کرج در تحقق اجرای این پروژه مهم، افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده تابستان ۹۹ شاهد راه اندازی این کارخانه در استان البرز خواهیم بود.

وی با بیان اینکه پروژه ملی مهارت محور یکی دیگر از پروژه‌های این استان است که فردا اجرا می‌شود، گفت: صندوق شکوفایی و نوآوری نیز به عنوان مصوبه حضور قبلی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور اکنون با ۱۰ میلیارد تومان سرمایه در مراحل پایانی ثبت قرار دارد.

استاندار البرز با بیان اینکه امروز در استان البرز شاهد یک رویداد بزرگ و مهم هستیم، گفت: البرز دومین استان کشور در راه اندازی این امکان است و این اقدام می‌تواند موجب ایجاد ابتکار و خلاقیت آینده فرزندان این استان شود.

شهبازی افزود: با راه اندازی این کارخانه دراستان البرز می‌تواند به ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری شد.

وی عنوان کرد: البرز می‌تواند در کنار ساکنان استان در ابعاد ملی نیز در زمینه اشتغالزایی برنامه ریزی کند.

کد خبر 4828815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha