۱۶ بهمن ۱۳۹۸، ۲۳:۵۴

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور :

راهیان نور فناوری استفاده از گنج دفاع مقدس و فناوری قدرت نرم است

راهیان نور فناوری استفاده از گنج دفاع مقدس و فناوری قدرت نرم است

سمنان - فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور، با بیان اینکه راهیان نور فناوری استفاده از گنج دفاع مقدس و فناوری قدرت نرم است، گفت: اشاعه فرهنگ انقلاب و ارزش‌های دفاع مقدس با هنر اشاعه یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یعقوب سلیمانی شامگاه چهارشنبه در اختتامیه جشنواره ره آورد سرزمین نور و معبر مقاومت به میزبانی سپاه استان سمنان، با بیان اینکه راهیان نور فناوری استفاده از گنج دفاع مقدس و فناوری قدرت نرم است، ابراز کرد: باید از ابزار هنر در اشاعه فرهنگ انقلاب و ارزش‌های دفاع مقدس استفاده بهینه کنیم.

وی با بیان اینکه امروز باید هنرمندان به تبیین دستاوردهای دفاع مقدس و انقلاب بپردازند، افزود: فرهنگ دفاع مقدس باید در جامعه گسترش و ترویج پیدا کند و در این راه می‌توان از ابزارهایی مختلف و زبان‌هایی گویا مانند هنر استفاده کرد.

ایران در اوج اقتدار

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه هنر، رساترین و کاراترین ابزار انتقال پیام است، بیان کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر استفاده از زبان هنر در واقع به واسطه همین گویایی در انتقال پیام است که امروز باید در زمینه انتقال مفاهیم انقلابی و دفاع مقدس نیز از آن بهره جست.

سلیمانی با بیان اینکه هنر مانایی یک پیام را افزایش می‌دهد، گفت: هنر مقاومت و دفاع مقدس ریشه در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس دارد لذا هنرمندان ما باید به این مناطق عملیاتی که خاستگاه حماسه‌سازی هستند عنایت ویژه‌ای داشته باشند.

وی در خاتمه افزود: انقلاب ما علی‌رغم تمام دشمنی‌ها و کارشکنی‌های دشمنان به سه دلیل ماندگار است نخست تفکر امام خمینی (ره) و اسلام ناب محمدی، دوم هدایتگری رهبر معظم انقلاب اسلامی و سوم حضور مردم و شهادت که توانسته امروز ایران را در اوج اقتدار نگه دارد.

کد خبر 4845939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha