۱۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۰۰

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی فارس

کاندیداهای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در فارس مشخص شدند

کاندیداهای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در فارس مشخص شدند

شیراز- سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان فارس گفت: لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به گونه‌ای تنظیم شده که تمامی نیازهای افراد جامعه را جذب کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید فروردین جمعه در نشست خبری در جمع خبرنگاران بیان کرد: در هر حوزه انتخابی ۵ برابر ظرفیت افراد انتخاب شونده در آن حوزه افراد معرفی شده و در حوزه انتخابیه شیراز در راستای تجمیع تمامی نگاه‌های سیاسی به جای ۴ نفر ۵ نفر در این لیست قرار گرفتند.

وی افزود: از جمله شاخص‌هایی که برای انتخاب افراد و ورود آنان به لیست ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان فارس وجود داشته می‌توان به اشراف مشکلات اجتماعی در کنار جذب نذرهای مردم و نخبگان جامعه اشاره کرد.

فروردین در خصوص نظر سنجی توسط این ائتلاف در سطح کشور در نظر گرفته شده است ۵۰ درصد مردم مشکلات اقتصادی کشور را متوجه ناکارآمدی دولت، ۳۰ درصد عدم نظارت و ۳۵ درصد تحریم‌های داخلی عنوان کرد.

وی در خصوص نحوه ایجاد این ائتلاف نیز بیان کرد که پس از انتخابات سال ۹۶ و از سوی حامیان یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری به ریاست غلامرضا حداد عادل آغاز شد و این ائتلاف در تابستان ۹۸ فعالیت خود را با حضور جمعی از اعضای هیئت‌های علمی دانشگاه‌های سطح استان احزاب انقلابی نمایندگان مردم روحانیت و برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی آغاز کرد.

سرلیست نداریم

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در فارس در خصوص لیست نمایندگان خود در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد که سرلیست نداریم.

مجید فروردین خاطرنشان کرد که در لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی معرفی افراد بر اساس حروف الفبا صورت می‌پذیرد.

او افزود: در سه شهرستان افرادی که مورد حمایت این ائتلاف باشند در تاکنون معرفی نشده است اما در شهرستان‌های لار، لامرد، کازرون، مرودشت، سروستان، اقلید، استهبان، داراب، فیروزآباد، فسا و جهرم نمایندگان مورد حمایت ائتلاف مشخص شده‌اند.

کد خبر 4846748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha