۲۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۵:۵۶

همزمان با وفات حضرت ام‌البنین(س):

مراسم ​تجلیل از مادران و همسران شهدای سراسر کشور برگزار شد

مراسم ​تجلیل از مادران و همسران شهدای سراسر کشور برگزار شد

مدیرکل مددکاری و مشاوره بنیاد شهید از اجرای طرح سپاس و تجلیل از مادران و همسران شهدا در استان‌های سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الله فرهادی گفت: در سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم از مادران و همسران شهدا طرح سپاس به‌صورت هم‌زمان در تمام استان‌های کشور با دیدار از مادران و همسران شهدا اجرا شد.

وی با بیان اینکه این طرح روز گذشته برگزار شد، افزود: نقش زنان به‌ویژه مادران و همسران شهدا در شکل‌گیری، پیروزی، استمرار و تداوم انقلاب اسلامی و سهم آن‌ها در حماسه ۸ سال دفاع مقدس بی‌بدیل و کم‌نظیر است و تبیین و ترویج این مسأله مستلزم پیوند و ارتباط آنها با مردم جامعه با تأکید بر نقش و جایگاه بانوان بزرگ فداکار تاریخ اسلام است.

مدیرکل مددکاری و مشاوره بنیاد با اشاره به حضرت ام‌البنین (س) به‌عنوان همسر شهید و مادر چهار شهید خاطرنشان کرد: به همین مناسبت این روز به‌عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده و فرصتی برای پاسداشت منزلت آن بانوی فداکار و تکریم از مادران و همسران شهیدی است که به ندای پیر و مراد خود حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفتند و در دوران انقلاب و دفاع مقدس همسران رشید و فرزندان برومند خود را برای فداکاری و جان‌نثاری در عرصه‌های مختلف آماده و تشویق کردند.

وی اظهار داشت: این بانوان پس از شهادت عزیزانشان نیز با شجاعت، صبر، استقامت و پیروی از ولایت مقام معظم رهبری همواره منادی، مروج و علمدار خط سرخ شهیدان و اهداف و آرمان‌های والای آنها بوده‌اند بنابراین دیدار از این عزیزان در قالب طرح سپاس باهدف تجلیل و تکریم از مادران و همسران شهدا به‌ویژه مادران چند شهید اجرا شد.

کد خبر 4848690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مریم نصیرناتری IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
      0 0
      باسلام همسر شهید محمد شمس هستم بجز سپاه که چند بار توی این ۲۵ سال به بنده سر زدند ومشکلات بنده را نوشتن ولی هنوز مستجر هستم ودر ضمن بنیاد شهید تا بحال به من سر اصلا نزدن ولی خودم به منطقه رفتم هزار با