۳۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۶:۵۵

کشتی قهرمانی آسیا – هند؛

محسن نژاد و اسدی به مدال برنز رسیدند

محسن نژاد و اسدی به مدال برنز رسیدند

مهدی محسن نژاد و حسین اسدی صاحب مدال برنز اوزان ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا در هند شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت های رده بندی و فینال پنج وزن دوم مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا در شهر دهلی نو هند در حال برگزاری است.

بر این اساس در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن نژاد عصر امروز در دیدار رده بندی با نتیجه ۴ بر ۳ آدیوس سلطانگالی دارنده مدال برنز جهان از قزاقستان را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

وی صبح امروز پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۹ بر یک کرار البدهان از عراق را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی در مصاب با ژولمان شارشنبکوف دارنده مدال نقره جهان از قرقیزستان با نتیجه ۹ بر ۲ مغلوب و راهی دیدار رده بندی شد.

همچنین حسین اسدی نیز در دیدار رده بندی وزن ۶۷ کیلوگرم تسوچیکا شیمویامادا از ژاپن  را با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.

وی در دور نخست مقابل زین الدین قمراف از تاجیکستان با نتیجه ۹ بر یک پیروز شد و در دور بعد عادیل خان ساتایف از قزاقستان را با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب کرد و راهی دیدار نیمه نهایی شد. اسدی در این مرحله با نتیجه ۵ بر یک مغلوب ریو هان سو قهرمان جهان از کره جنوبی شد و به دیدار رده بندی رفت.

کد خبر 4857281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha