۸ اسفند ۱۳۹۸، ۲۲:۱۲

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه بوشهر خبر داد

فضاهای مصلی نماز جمعه در شهرهای استان بوشهر ضدعفونی می‌شود

بوشهر- رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه بوشهر از ضدعفونی فضاهای مصلی نماز جمعه در تمامی شهرهای استان بوشهر خبر داد.

حجت‌الاسلام نعمت‌الله رکنی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا فضاهای مصلی نماز جمعه در تمامی شهرهای استان بوشهر مانند سرویس‌های بهداشتی و ورودی‌ها ضدعفونی شده است.

وی با بیان اینکه افراد مشکوک به بیماری کرونا به مراکز درمانی هدایت می‌شوند بیان کرد: از ورود افراد دارای علائم ویروس کرونا به مصلی جمعه ممانعت و در این راستا زمان برگزاری مراسم نماز جمعه کوتاه می‌شود.

رکنی افزود: در ورودی‌های مصلی نماز جمعه این هفته به جای کیسه‌های کفش، کیسه نایلونی یک‌بار مصرف در اختیار نمازگزاران قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در مصلی‌های جمعه اندیشیده شده است اظهار داشت: در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا فضاهای مصلی نماز جمعه در تمامی شهرهای استان بوشهر مانند سرویس‌های بهداشتی، فرش و ورودی‌ها ضدعفونی شده است.

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه بوشهر با تأکید بر رعایت نمازگزاران در پیشگیری از انتشار ویروس کرونا افزود: از نمازگزاران جمعه تقاضا می‌شود برای رعایت موارد بهداشتی و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا با خود مهر و سجاده شخصی به همراه داشته باشند.

رکنی با تأکید بر جلوگیری از ورود بیماران تنفسی به مصلی‌های جمعه افزود: سالمندان، بیماران قلبی، تنفسی و دیگر بیماران، جمعه این هفته برای اقامه نماز جمعه به مصلی نیایند.

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: نماز جمعه این هفته در مرکز استان بوشهر به امامت حجت‌الاسلام حسین دشتی امام جمعه موقت بوشهر اقامه می‌شود.

کد خبر 4864751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha