۱۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۷:۰۷

استاندار سمنان:

شرایط پذیرایی از مسافران نوروزی در استان سمنان را نداریم

شرایط پذیرایی از مسافران نوروزی در استان سمنان را نداریم

سمنان - استاندار سمنان گفت: علی‌رغم تمام تلاش‌ها متأسفانه باید گفت استان سمنان در نوروز ۹۹ شرایط پذیرایی مسافران نوروزی را نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌رضا آشناگر ظهر پنج‌شنبه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری و کارگروه استانی مقابله با کرونا به میزبانی استانداری ضمن اشاره به اشاعه ویروس کرونا، ابراز کرد: حفظ سلامتی مردم از همه‌چیز مهم‌تر است.

وی افزود: علی‌رغم آمادگی همه‌جانبه تمامی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروز ۹۹، به دلیل مقابله با شیوع کرونا ویروس و حفظ جان مردم و با پوزش از عموم اعلام می‌کنیم که در سال جاری شرایط پذیرایی از مسافران را نداریم.

استاندار سمنان بابیان اینکه از هموطنان می‌خواهیم تا از مسافرت به استان در نوروز ۹۹ پرهیز کنند، بیان کرد: امید است با عادی شدن شرایط پس از عبور از بحران کرونا بار دیگر شاهد حضور پرشور گردشگران در سطح استان باشیم.

آشناگر در دیگر بخش سخنان خود از پرسنل شبکه بهداشت و درمان سراسر استان سمنان و همچنین مدیریت شهری برای ضدعفونی کردن معابر و خیابان‌ها و خدمت رسانی به مردم و بیماران قدردانی کرد.

کد خبر 4871045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha