۱۲ فروردین ۱۳۹۹، ۱۱:۴۸

فرماندار خوانسار :

پد فرود بالگرد در خوانسار جانمایی شد

پد فرود بالگرد در خوانسار جانمایی شد

خوانسار- فرماندار خوانسار با بیان اینکه پدفرود هلی کوپتر در خوانسار جانمایی شد، گفت: یکی از استراتژی‌های نظام سلامت وجود پد بالگرد در هر منطقه است.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور کمالی در حاشیه جلسه‌ای که با نماینده اورژانس هوایی استان به منظور جانمایی برای ایجاد پد فرود هلی کوپتر اورژانس وزارت بهداشت و درمان در شهر خوانسار برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پس از پیگیری‌های مکرر در ایجاد یک پدبالگرد در شهر خوانسار محل ایجاد آن جانمایی شد.

وی با بیان اینکه زمین ایجاد پدبالگرد از سوی اداره راه و شهرسازی واگذار شد، افزود: شهردار هزینه ساخت پد فرود بالگرد را متقبل شدند و نقشه ساخت نیز به نماینده شهردار ارائه شد.

فرماندار خوانسار ضمن تشکر از اورژانس هوایی استان ابراز داشت: با توجه به اینکه خوانسار مرکزیت هندسی شهرستان‌های مجاور خود را دارد بهترین مکان به منظور گسترش خدمات اورژانس هوایی است.

وی افزود: با توجه به اینکه اعزام مصدومین با فوریت باید صورت گیرد لازم است پد فرود سریع‌تر آماده سازی شود و از طرفی یکی از استراتژی‌های نظام سلامت نیز وجود پد بالگرد در منطقه است که در این زمینه هماهنگی درجهت تسریع آماده سازی مکان برای پدبالگرد را انجام خواهم داد.

 

کد خبر 4889437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha