۱۳ فروردین ۱۳۹۹، ۱۲:۰۲

سرپرست اداره منابع طبیعی تهران:

عرصه‌های طبیعی تهران در روز طبیعت به دقت رصد می‌شود

 عرصه‌های طبیعی تهران در روز طبیعت به دقت رصد می‌شود

تهران- سرپرست اداره منابع طبیعی تهران با تاکید بر ماندن مردم در خانه جهت جلوگیری از شیوع کرونا گفت: عرصه‌های طبیعی تهران در روز طبیعت به دقت رصد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا آقایی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی شیوع ویروس کرونا و تصمیمات ستاد مقابله با این بیماری و همچنین تأکیدات فرمانداری تهران ورود افراد به بوستان‌ها و عرصه‌های منابع طبیعی ممنوع است و نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی از ورود شهروندان به این اماکن جلوگیری خواهند کرد.

وی تاکید کرد: تمامی این تمهیدات و اعمال محدودیت‌ها برای حفظ سلامتی شهروندان در نظر گرفته شده است که حصول نتیجه این تصمیمات و اقدامات درگرو همکاری و همراهی هرچه بیشتر مردم خواهد بود.

سرپرست اداره منابع طبیعی و ابخیزداری شهرستان تهران در ادامه ازشهروندان تهرانی درخواست کردتادرروزطبیعت وعادی شدن شرایط درخانه بمانندوازرفتن به بوستان‌های شهری، جنگلی و عرصه‌های طبیعی خودداری کنند.

این مسئول منابع طبیعی شهرستان تهران از اماده باش کامل نیروهای یگان حفاظت در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و اظهارداشت: همزمان با تعطیلات نوروز اکیپ‌های گشت و مراقبت فعالیت خود را اغازکردند و اراضی ملی و عرصه‌های منابع طبیعی را مورد رصد و نظارت قرار دادند تا از سو استفاده‌های احتمالی بر روی این اراضی جلوگیری شود.

آقایی عموم مردم را به حفظ و مراقبت از عرصه‌های جنگلی و مرتعی فرا خواند و ابراز داشت: عرصه‌های منابع طبیعی متعلق به همه نسل‌ها است که بر این اساس حفاظت از این سرمایه‌های ملی وظیفه‌ای همگانی به شمارمی رود.

این مقام مسئول یاداور شد: مردم و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و تصرف می‌توانند مراتب را فوراً ازطریق شماره تلفن ۱۵۰۴ به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

 

کد خبر 4890164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha